Lukijat

15. tammikuuta 2011

http://blog.panfu.de/wp-content/ella_pirouette.png
Raikasta lauantaiaamua ihanat pandapallerot!!! Tänään on luvassa hieman kaikenlaista mutta ensin surullisia uutisia: eilen kuulin että lotus (lotusjasmin) loppaa. Ei ikiajoiksi mutta pitää tauon. Jos oikein ymmärsin. Tuntuu kauhean pahalta  :(  Mutta en halua ruikuttaa siitä koko päivää joten siirrytään iloisiin/kivoihin juttuihin. Näin tänään Niken, lotuksen, garyn, mussukin, tillervon... öhh... en muista enempää..... No jaa ainakin ne. Panfusta mulla ei oo muita uutisia kuin että Max ja nyt vihane Ellalle. Ella teki 15 piruettia!!! Ja Max 9!!! Hyvät suoritukset teillä! Tää on nyt muutes tämmönen pikapika postaus koska mä en jaksa. En yksinkertaisesti jaksa. Mutta!!! SEN verran jaksan että laitan teille Secret Garden tarinan :D Se siis ilmestyy tänään jotenkas menkää rakkaat se lukemaan ja kommentoikaa mitä pidätte. Olen työstänyt sitä IHAN KARSEESTI jotta ehkä pitäisitte. Olen siis nyt sormet ristissä täällä. Eilen tapasin lili100 nimisen pandan ja meillä oli oikein hauskaa. Ei muuta. 

Jos haluatte nähdä mua panfussa, kirjoittakaa vaan kommeihin. Kaikkiin en voi vastata enkä todellakaan nähdä kaikkia mutta yritän aina.

Sori tää postaus loppuu tähän koska mulla ei oo hyvä olo....

Tassutellen vieläkin kipeänä,
Sasse


MIKS TÄÄ MUN PAHA OLO EI KOSKAAN LOPU!!!!!!!!
Auttakaa mua! Kertokaa mulle mitä voin tehä!!! Ai niin... te ette tiedä mikä mulla on.... No ehkäpä tytöt tietää...
Katsokaa! Laitoin tohon tommosen kuvan! Eikö olekkin kiva? 









KLO 17:46

TAHTOISIN SANOA NYT ENSIKSIKIN UNIMURULLE TÄYDET KIITOKSET AVUISTA! Mutta muistuttaisin että pyytäkää avut/lähettäkää kysymykset Apusivu Apparit kommentteihin. Kiitos!

5 kommenttia:

  1. Voin auttaa!

    Pidä lämmintä vatsasi päällä.

    Käy kevyellä kävely lenkillä.

    Taiii...

    SYÖ SÄRKYLÄÄKETTÄ!

    Heh, vika on nyt tuollanen ohje. Kuuöe on niitä muitakin vinkkejä, mutta tuossa oli pari!

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  2. Ja muuten, miten teit ton kuvan!?
    Haluisin tietää.

    Kiitos jo etukäteen!

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  3. Unimuru: Kiitti paljon vinkeistä! Jos tarkoitat sitä kuvaa jossa lukee sasse, niin tein sen picnik online editorilla. Se on aika vaikee käyttönen mutta siitä selviää.
    Kiitti vielä vinkeistä!

    VastaaPoista
  4. Sasse, itse minulle tulee aina niin hirveät kivut, etten voi melkein puhua tai olla seisaaltaan. Kuten Unimuru neuvoi, laita jotakin lämmintä alavatsan päälle. Sitten yleensä yritän nukahtaa. Ja otan jonkun vatsapillerin... :S

    VastaaPoista
  5. Kata: Kiitti kun kaikki auttaa. Nyt kivut hälvenevät ja taas jaksan :) Kiitti kiitti!

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.