Lukijat

9. helmikuuta 2012

Vihainen lumiukko & Ystävänpäivä!

Huh huh! On siitä taas aikaa vierähtänyt kun viimeksi kirjoitin. Aika kun ei ole riittänyt tällä viikolla yhtikästäkään mihinkään.. Mutta täällä taas ollaan, moooonien uutisten kanssa! :D

Eli HEIPIS kaikki panda mussukat! :D

Suuuuuuuuuri lumiukko on tullut linnan sisäpihalle! Arvatkaas säikähinkö kun näin sen? No todellakin! Juoksin suoraa tietä Kamarian luokse ja onneks olin siellä turvassa.. Lumiukko ehtikin jo jäädyttää mut siinä kerran...

Toinen uutinen on sitten ystävänpäivä (14.2.!) Oi oi! Mä niiiin rakastan sitä päivää. Sillon voidaan halata ystäviä ja todellakin tarkoittaa sitä. Tai no ainahan me voidaan, mutta silti ;) Mitäs te annatte kavereille? Mä annan isot ISOT halit!!

Lauantaina on kyllä jännä päivä tulossa. Mun täti menee naimisiin ja mä oon morsiusneitona siellä :o Joudun kävelemään alttaria pitkin ensimmäisenä. Onneks käytiin eilen kirkko harkoissa, joten tiietään mitä tehään :) Huomenna vielä vika päivä tältä viikolta ja päästäänkin viikonlopun viettoon! Hip hei!

Aattelin alkaa tekemään joku päivä musavideota! 1D (one direction) "fanina" ajattelin tehdä jostakin uudesta biisistä musavideon mutta biisiä en vielä tiiä. Nyt TE saatte päättää sen!! Alla on 1D:n uudet biisit jotka ovat vaihtoehtoina. Kuuntele ne siis alta ja sivupalkkiin laitan kyselyn mikä biisi oli paras. Paras biisi pääsee musavideolle!:)

"More than this"

"Save you tonight"

"Tell me a lie"

"Up all night"

"Everything about you"
Nyt siis äänestämään!

Tassutellen,
Sasse :))

Heei ja semmoista vielä että jos olette ihmetelleet minne entinen irl blogini on kadonnut, oon poistanut sen. Elikkäs uusi löytyy osoitteesta:
undertherainbow-jen.blogspot.com
Toivottavasti liitytte lukijaksi! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.