Lukijat

18. helmikuuta 2012

päivittelyä!

Heipsis kaikki!


On TAAS vierähtänyt aikaa kun viimeks kirjotin, eikä täällä blogin puolella moni enää käy edes.. Kiitos silti kaikille 112 lukijalle jotka ovat mahdollistaneet tämän blogiuran! :)

Myös kiitän Ellaa ja Maxia, kun palkitsivat minut kuukauden bloggari tittelillä silloin viime vuonna ♥

Mun blogiura panfun suunnalla on nyt tiensä päätöksessä, mutta panfussa lupaan käydä silloin tällöin! Tämä blogi jää muistutukseksi teille, etä elä unelmaasi äläkä koskaan luovuta.
Ehkä tää blogi syttyy jo ensi viikolla omaan loistoonsa uudelleen. Emmehämme tahdo vielä päästää irti?

Tassutellen,
Sasse

Muistakaa myös Irl blogini jonne toivoisin monia lukijoita! (:
http://undertherainbow-jen.blogspot.com

3 kommenttia:

  1. Mulla jää ikävä sua rakas Sasse :( Olit aina Panfuaikanani niin hauska ja huumoria riitti!

    Mutta tiedät varmaankin, että minäkin olen lopettanut Panfun 3vk sitte. Ymmärrän täysin, Panfu on muuttunut lapselliseksi.

    Ihanaa, kun et poista tai hävitä tätä blogia :) Tutkin tätä varmasti aina kuin ehdin. IRL-blogiasi luen tietty, se on ihana!

    Kiitos kaikista ajoista Panfussa <3
    Heippaa ♥

    -Emppu

    VastaaPoista
  2. Tulee ikävä sua!♥
    Mä kyllä ymmärrän sua.
    Mäkin loppasin kolmas
    tätä kuuta.Tokihan mua
    vähän harmittaa,kun oon aina käynyt
    täällä lukemassa sun postauksia.Mä
    kiitän siitä,että sä teit tän blogin.
    Ilmn sua Panfu ei olis mitään!Kiva kun
    jätät tän blogin tänne.Tuun varmasti vielä
    kattomaan näitä hyviä aikoja.Jäät ikuisesti
    mun sydänmeen <3

    -Mellu

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.