Lukijat

15. maaliskuuta 2011

Mitä olenkaan saanut aikaan?!

Edellinen postaus EI tarkoita sitä että palaan!!! Apua! On mun syy kun te kuvittelette niin :( Jadekin on ihan innoissaan (tai ainakin luen sen niin) Älkää nyt vaan luulko mitään!!!! Anteeksi niin kamalasti...

Koska menen tän viikon perjantain kanarialle, lopetan tähän. En palaa hiemaan aikaan :') Ikävä jää... Vaikka olenkin sanonut sen jo niin monta kertaa. Ette arvaakkaan mikä särki sydämeni todellisesti: Se kun olin panfussa ja näin mooooooonia kavereitani ja he sanoivat loppaavansa. Kuinka kurjaa olikaan kuulla joten sanon tämän nyt; älkää tehkö samoin kuin minä. Se raastaa mun sydäntä ihan kamalasti.

Tassutellen viimeisen kerran,
Sasse

ps. Jadetar: Oot ihana panda!!!

3 kommenttia:

  1. Piti sanoo vaan viel että: SAATAN palata JO lomani jälkeen. Mutta se on nyt vain HAAVE

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Sä todella särjit mun sydämmen todellisesti, miljooniin palasiin, jotka kuvitteellisesti jo korjasit, ja sitten särjit sen uudelleen. Mutta erotaan ystävinä, vaikka sä mulle niin paljon tuskaa aiheutitkin. Blogini vetäytyy nyt pienelle tauolle siitä syystä, että mun on nyt aika pysähtyä hetkeksi paikoilleni ja miettiä kaikkea sitä, mitä olen menettänyt ja sitä, mitä mulle vielä on.

    ♥:lla, ikuinen ystäväsi Jadetar

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.