Lukijat

8. huhtikuuta 2011

Sassen seikkailut!

Joo! Aloin tänään juuson mukaan seikkailla kun tein sitä uutta tehtävää. Se on siis se historijoitsija tehtävä :) Hihi, mulla oli hauskaa seikkailla panfussa tietojen perässä ja sainkin kuin sainkin tehtyä sen tehtävän! Heti sen perään aloitin "Oppitunti 1" Tehtävän! Nyt panfussa on taas hauskaa muidenkin kuin kavereiden ansiosta (enhän ikinä unohtaisi teitä!♥)

Hamlet, historijoitsija odotti minua. Vilkaisin kelloani ja huomasin olevani pari minuuttia myöhässä. Kiiruhdin äkkiä jäätelökioskille. En ollut suinkaan menossa hakemaan jäätelöä, vaan siellä on portaat joista pääsee kirjastoon. Kuulin hieman jotain muminaa... 

Kun olin puhunut Hamletin kanssa ja painanut tarkasti ohjeet mieleeni lähdin matkaan... Kävin Brunon luona, kävin Momon luona, Gonzon luona, Merirosvon luona, Paulin luona ja Pandalangelon luona kunnes olin käynyt KAIKKIEN luona. Sitten lähdin takaisin Hamletin luo. Minun piti päästyäni sinne vastata pariin kysymykseen ja järjestää pari kuvaa oikein. Matkani loppui siihen... Mutta ei loppunutkaan!

Ajattelin mennä majaani levähtämään mutta siellä olikin Manny, Ella ja Max. Ja KAMALA METELI! Max kertoi mitä oli meneillään... Näin jo hiukan muutosta majassani ;) Sitten Max ja Ella opastivat minua miten pääsen karttaa klikkaamaan, mikä se kello oli... Ja tuommoista. Sitten menin kaupungille siinä toivossa että pääsisin majaani mahdollisimman pian nukkumaan.
Kiitos Juusolle ideasta! Oli niin mukavaa päästä taas kirjoittamaan tarinaa :))

Ajattelin mennä Jaden luokse mutta hän oli majassaan ja halusi olla yksin...? Mutta miksi? Kaippa Jade vain tahtoi omaa rauhaa hetken :) Olen hyvällä tuulella (niinkuin varmaan huomaattekin) 

Mulla on hikka! -.- Se on huono puoli... Taisin syödä liian nopeesti lasangee...Nojaapati mun täytyy mennä! Nähään pandut!

Tassutellen,
Sasse

ps. tietääkö KUKAAN missä PP on????!!!!

4 kommenttia:

  1. Kiva kun musta oli apua sulle siihen tarinaan Keksin sen siitä kun löysin YouTubest videon minkä nimi oli JuusoRiksman seikkailee ja sii videos se lähti puolee kenttää pelaa omasta maalista sitten menin Anskumurun Panfu blogii löysin tekstin nimeltä Anskumuru hyppii ympäri panfua xP sitte keksin Sassewolsku ja sitte muistin sun lempi nimen sit keksin Sasse Seikkailee Heh

    VastaaPoista
  2. Mikä päivä tää tapahtu? En kyl muista olleeni lähiaikoina lukkojen takana... :D

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.