Lukijat

23. elokuuta 2011

Paljon asiaa :}

Moi kaikki! Oon nyt sitte huomannu tän päivän aikana panda kamujeni olevan kipeinä, siis TOSI monen. Tille, Jossu, Catri ja vee ovat kipeinä ja niin myös mäkin. Kurkkuun sattuu :( En voi puhua enkä mitään joten jäin kotiin enkä mennyt kouluun... Ainoana ongelmana on se, että kukaan kaveri ei oo lähettäny läksyjä, opettajat eivät vastaa Wilmassa (tai ainakaan vielä ei ole vastannut). En osaa muutenkaan käyttää tuota Wilmaa ://

Kohta on jo syyskuu o.o ja sitten on myös Halloween >:D Muistattekos mikä päivä halloween on? Mä en nimittäin muista mutta joku päivä se sieltä tulee :D! Tätä kuukautta on vielä jäljellä kummiskin :}
Huomenna pääsemme ratsastamaan, tai ainakin kouluttamaan, yksisarvista! Muistattekos kun hevoset valtasivat panfun? Mä sain sillon ratsastaa yksisarvisella o.o Mutta se taisi olla jokin lagi ;) Huomenna siis kuitenkin ME KAIKKI pääsemme ratsastamaan :)

Viikon eksperttiä haetaan taas! 


Ja uudet kalusteet on tullu kuvastoon:


Tassutellen,


4 kommenttia:

  1. Jep, kipeenä taitaa olla nyt melkein kaikki... :o Vissiin joku isompi ja laajempi epidemia tällä kertaa... Hm... Paranehan säkin pian! :D

    Mitä herranjestas? Mä en oo ollenkaan tienny, et syyskuu on jo melkein ovella! :P Ja halloween? Eihän sen pitäny olla syyskuussa? Vai pitikö? Voi... Taidan vilkaista kalenteriin...

    VastaaPoista
  2. Tille: Jooh, parane säkin! Toivottavasti ei tartuteta tätä kovin moneen pandaan ;)
    Hirveen nopeesti aika kuluu kyllä. Kohta onkin jo talvi, muttei onneksi ihan vielä :D

    VastaaPoista
  3. Milloinko se mun ylis valmistuu?! Ja mä en osaa ottaa mun pandast kuvaa...Ja jos sä voit niin mul on se asu jo siel valmis eikä oon taustaa ;)

    ♥:llä Matatanne

    VastaaPoista
  4. Mata: Valmistunut jo c: Laitan sen tän päivän postaukseen, toivottavasti tykkäät

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.