Lukijat

25. elokuuta 2011

Tähtikisa

MOIKKELIS KAIKKI STARA PANDUT! Nyt olen kekkasut uuden idean mutta yksi hommeli on pielessä.. Mulla on toinen ideakin :// Nyt sitte... Hmm... Joo... Anteeks ku oon näin salamyhkäinen :DD 
Eli kaksi ideaa jos nyt ei sitten toivottavasti haittaa? Idea 1: Ainiin... Mun piti kertoo maanantaina.. Noh, maanantaina sitten. Idea 2: Tähtikisa. 
Tähtikisa alkaa huomenna mutta voisin vaikka kertoa tänään siitä :3

TÄHTIKISA
Tähtikisassa kysytään viikon ajan kysymyksiä johon oikein vastannut/vastanneet saa tähden. Tähtiä voi kertyä viikossa 7. Se kenelle on kertynyt eniten tähtiä viikossa saa palkinnon joka kerrotaan tokan vikan kysymyksen yhteydessä ;)
Tähtikisassa kysymykset liittyvät Panfuun joten varmaan aika moni osaa nämä oikeat vastaukset. Onnea peliin!

_________________________________________

Eli toi kisa alkaa huomenna 26.8. ja loppuu perjantaina 1.9.!!!! Eli huomenna sitten voinette osallistua siihen ekan kyssärin tullen eiks joo? :D

Tänää sitte pääsimme ratsastelemaan yksisarvisella! Jee! Sitä onkin odotettu. Tavikset saavat pitää satulaa 5pv. ja kultikset loppu aikansa. Mun mielestä se on hiukan epäreilua toimintaa :// Mites te? Onkos se teijä mielestä epäreilua?

Tassutellen,




3 kommenttia:

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.