Lukijat

25. syyskuuta 2011

Ella mussu Panfussa ja alienien salakirjoitusta

Heipotii! Okei, siis olin alottanu kirjottaa postausta jo puol kuus mut hei sit tein jotai muuta ja nii edellee. Nyt kirjotan tän valmiitteks..


Eli siis, tässä on tätä hienoa alienien salakirjotusta. Ehkei se ny ihan salakirjotusta oo mut melkee. Fiksut pandathan siis varmaan tietää mitä siinä limaklöntistä löytyneestä kortista? No nyt mun on pakko paljastaa se: Panfu here I come eli Panfu täältä tulen. Jihuu! Se avaruusolio tulee Panfuun! Kuten jo oon kertonut muistavani kaksi avaruusoliota jotka käväsivät Panfussa suunnilleen kaks vuotta sitten. Niiden nimet oli Nui ja Trawaui. 

Tänää sitte oli vika päivä rauhanpuun kastelussa ja Eloise lähtee jatkamaan Afrikan tutkimusta :(( 



Niin.. Sitten se Eloise silti lähti matkaan.. Toivottavasti hän tulee pian takaisin :D Sitten näin Spindin ja MONEN MUUN pandan (joitakin jopa pitkästä aikaa) ja nappasin yhden kuvankin 


Tiiättekös kuka on mun paras kaveri ;)? 
Ella oli eilen muutes Panfussa ja oli mukavaa jutella pitkästä aikaa. Ellalla on kolme marsua, ja mä tahtoisin marsuja kanssa. Mutta taidan saada ens vuoden alussa kaks marsu pojua. Miltäs nimet Herbert ja Hessu kuulostaa? Noh, tässä kuva ettei mene ihan marsusteluiksi koko loppu postaus :DDDD


Olipa mukavaa tavata joitakin pitkästä aikaa! :)
Peace vielä kerran!

 Rauhaisin tassuin,

10 kommenttia:

  1. ... Marsut on niiiiiiiiin ihania <33 Noi nimet kuulosti kivoilta :D

    VastaaPoista
  2. Tille: Hih, taitaapi taloon tulla meille sitte ens vuoden puolella pari poikaa :DD

    VastaaPoista
  3. Spindi: Se alkaa S: kirjaimella ja päättyy I: kirjaimeen ;))

    VastaaPoista
  4. Sasse! Mä taisin keksiä sen! Mutta en paljasta sitä,jos jotkut ei vielä oo sitä keksineet. Muuten,mäkin olen tossa kuvassa jos oikein tarkkaan kattoo. Mun nimi on yhen poikapandan alla joten en näy kunnolla =D
    -Carly

    VastaaPoista
  5. Carly: Hih, katsotaan katsotaan ;)) Aa niimpäs ootkin, ei oikeen vaa tuu aina kaikkia huomattua :DD

    VastaaPoista
  6. Jep,ei aina kaikkia huomaa Sasseliini=D
    -Carly
    Ps:Mä kirjoitan nyt myös Panfu Bloggaajat-blogiin
    Pps:Flora123 teki uuden blogin: Me Pandat-blogi,ja etsii uusia kirjoittajia.

    VastaaPoista
  7. Hups,unohtu tosta että keksin sulle monta uutta lempparinimeä: Sasseliini,Sassukka,Ssseli
    =D Hassuja nimiä täältä Carlyttimeltä =D

    VastaaPoista
  8. Carly: Heh :DD. Sasseliini on jo keksitty mut noi muut on uusia. Kiva ku keksit :))

    VastaaPoista
  9. Uhups! Toii on väärin toi yks! Se on sasseli =D

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.