Lukijat

15. lokakuuta 2011

Chat-aukioloajat!

Heipsis murut! (en tiä mist lähtien oon kutsunu kaikkia muruiksi..:D) Niin siis chatti-aukioloajat ovat muuttuneet seuraavaksi kahdeksi viikoksi. Pääsemme höpisemään JO KELLO 9 joka päivä :D Jee!
Monellakos teillä on nyt syysloma alkanut? Tai alkaako vasta viikon päästä? Mulla alkaa vasta viikon päästä. Viikko vielä hommia ni sit saadaa levätä! Ens viikolla on sitte taas 2 koetta peräkkäisinä päivinä >.<
Mutta nyt ei puhuta enempää koulusta!

Ella ja Max ovat totaalisen uupuneita bileviikosta (jotka muutes kestävät jonkinaikaa vielä). Maxkin oli nukahtanut puhelimeen :D



Ja näin se meidän Max oli tanssinut avaruusaluksen lattialla :DD Robotti tanssia....
Muitakaa osallistua TÄHÄN KISAAN

Tassuin,

5 kommenttia:

  1. Sait multa blog i like palkinnon, käyhän kattomassa mun blogi jollet sitten tiennyt jo :)

    VastaaPoista
  2. Moi Sassura,

    Kai ehin vielä siihen kisaan? Koska en ole vielä kysynyt iskältä mut mulla on kyllä joo kuvia.

    En oo sit varma, mutta jos voin toivottavasti ehtii...

    VastaaPoista
  3. Xalia: Jooh

    Ressu: Ehtii ehtii ;) Kisa loppuu vasta 27.10.

    VastaaPoista
  4. Huh!

    Hyvä että on aikaa, ja mun kone temppuilee ku se ei ota niitä kuvia eikä lähetä, joten ne kuvat on mun blogissa, voit valita kummalla osallistun. ;)

    Mutta siinä lehti kuvassa lukee Sasse!, se E-kirjain meni pieleen koska Xavi (Mun koira) tallas sen ;) :D xD

    Mutta käy kattomassa

    VastaaPoista
  5. Ihku Sasse moi!

    Tervetuloa lukija-kisaan! Kutsu ja ohjeet blogissani! Olisi kiva jos osallistuisit! ;)

    T. Ressu♥

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.