Lukijat

20. lokakuuta 2011

Jeeeeee!


Voi kiitos kiitos!!!!!!!!!  KIITOS! Satalukijaa on nyt täyttynyt ja en voi muuta kuin hurrata! Olen tosi onnellinen :DDD Muistan ku toivoin viittä lukijaa ja nyt oon saanu 100 ihanaa lukijaa!!!!<33  Ja hei, onnea CARLYLLE! Hyvää synttäriä <333

Niin ja Moi :DDD Huomasitte uuden ulkoasun? Voooooi mä oon niin tyytyväinen tuoho ylikseen (: Kertokaas kommeissa TE pidätte siitä?

No panfun uutisiin sitte seuraavaksi. Napsulle kerätään nyt limpparia polttoaineeksi jotta hän pääsee omalle kotiplaneetalle. Voi harmi kun Max ja Napsu oli heittänyt kaikki roskat sen ajotietokoneen alle. Sitten se olikin mennyt epäkuntoon...  

Niin ja löysin sen tussin. Tussasin pari piirrosta, laitan ne sinne kuvasivulle. Nyt moiks!

Rakkain tassuin,

7 kommenttia:

  1. ONNEAA SASSURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WIHIHIHGHIHIHIHIHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIII!!!!!! Onneeee, on ihanaa kun sulla on 100 lukijaa!!!!! oon iiiloooonen sun puolesta!! <3<3<3<3333

    Muuten, tosi hieno sun ylis ja ulkoasu!!!!! Kumpa mullakin olis samanlainen taito piirtää kun sullaa..... ^__^Oon nniiiiin ilonen sinun murusesi puolesta! onneaaa....

    VastaaPoista
  2. Onneeaaa :-----DD ja muuten, tositositositoooosi ihana ulkka! (----:

    VastaaPoista
  3. Hannis: Kiitti! <33

    Ressu: Kiituksia sullekkin muru <33

    Hansku: Voi kiitos <33

    VastaaPoista
  4. Ihana ulkoasuuu <3 :D Ja isosti onnea sadasta lukijasta... :)

    VastaaPoista
  5. onnea sasseliininen!Hieno ulkoasu!Yliskin on ihana!

    VastaaPoista
  6. Tille: Kiitos kiitos Tilleseni <333

    Cesi: Voi kiitti :') <3

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.