Lukijat

30. marraskuuta 2011

fiiliksiä, fiiliksiä

Ööö.. no...niin...joo... Tiättekste kun joskus tulee fiilis ettei mitää sais tehtyy eikä hoidettuu? Joono mulla oli semmonen fiilis eilen mut tänää se on kateissaan :D Ja oon

näääääääääääääääääääääääääääääääääääin

pahoillani siitä kun en oo kirjottanu :<  Mulla on 5 koetta tällä viikolla ja kun se maanantaikin on koneeton päivä. Lupaan kautta kiven ja kannon olla skarppina heti kun nää kokeet loppuis. Mulla on onneks ens viikolla vaan yks koe joten yay. Ja maanantai ja tiistaikin on lomaa :) 

Sitten Panfuun. Sukkavoro on iskenyt Panfun iglun takan sukkiin (jo oli hieno lause). Onneks meijän Maxura salapoliisi selvitti asian! Sukkavoro oli siis kaikkien tuntema Professori Bookworm :oo ei olis proffasta uskonut mutta kyllähän mä ymmärän jos kerran luolaansa halusi koristaa ;) Maxkin lahjoitti toisen sukkansa proffalle <33

Keilläs on joulukalenteri? Mä käskin pyysin äitiä ostamaan semmosen joulukalenterin mutta eipä se sitte ostanu. No ei voi mittään- näillä mennään. Muistakaas käydä huomenna siellä "Panfun iglun takan sukkien" luona :D

Tassutellen,
Sasse

ps. oon huomannu että nyt sitä flunssaa on liikkeellä! Pukeutukaa lämpimästi kullan nuput! <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.