Lukijat

9. joulukuuta 2011

9. luukku


Moips mussukat! Hyi ku tuolla ulkona on kylmä! D: Talvi ei oo enää mun lempivuoden aika.... Tai ehkä se on, sillon pääsee laskettelemaan :)

Tänää muistin käydä sentäs Panfun joulukalenterilla ja muistin siitä blogin joulukalenterin. Anteeks anteeks kun en oo kirjottanu tänne, enkä laittanu luukkuja! Jotenki kaikki muu vaa vie ton netti ajan.... Jep, mulla on nykyään semmonenki.
No en kummiskaan oo hakenu kalenterin sukista sitä lahjaa kahtena päivänä joka on harmi :( Mutta ei se nyt sinänsä haittaa, onhan mulla ne sukset viime vuodeltaki.

Sitten oon ajatellu myös tätä blogin ulkoasua. En kyllä oo nyt ihan tyytyväinen, rehellisesti sanottuna... Jokin tässä vaan mättää. Katotaa jos saan tehtyy uuden yliksen yms. ni sitte vaihan. :) En ihan tahtois perinteistä punaista, mut mietintä myssyyn menee!

Tassutellen,

3 kommenttia:

  1. Pah! Yliksesi ja ulkoasusi on mitä kaunein.. ömmp, ei ehkä näy mun blogissa mut matkin vähän yliksessäsi xD On alkanut käydä kateeksi nuo yliksesi! Mut jos jotain pientä huomautettavaa on, sun pienessä yliksessä on ehkä vähän liikaa tekstiä. Itse kumittaisin nuo "Kurkkaa joulukalenteriin lue jouluinen tarina... Ja kaikkea muuta mukavaa" , mut tää on vain mun mielipiteeni. "Yksinkertainen on kaunista" - on mielipiteeni - "Liika hienostalu on pahasta" - melkein kuin motto xD

    Ei saa olla aina jotain vailla omasta blogista, pitää olla tyytyväinen!

    P.S. kiitz ku kommasit blogiini--- täs vasta lahja C:

    VastaaPoista
  2. Xalia: Kiva kun kerroit mielipitees! :)) Oon kyllä ihan samaa mieltä siitä että ne oli kyllä vähän liikaa.

    Kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. Joop.. mutta joulukinhan on tässä muuttumassa jo pikuhiljaa tammikuuksi. Silloinhan vaihtaisit ulkoasun ja yliksen aivan turhaan, joten uskon ettei se kannata :D Pidä kaunis yliksesi!

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.