Lukijat

27. joulukuuta 2011

extra postaus! :)

Huomenta! Mites teillä jouluaatto ja sen jälkeiset päivät sujuivat? Mulla ihan hyvin, muuta kun eilen oli myrsky jolloin netti ei ees toiminu paitsi kännykässä.
Pitemmittä puheita, aattelin nyt sitte esitellä mun joululahjat! :) Varautukaa!!! Tästä tulee eXtra postaus

1. Seppälästä "ei-aito" One piece, elikkäs tuommonen mukava haalari. 2. Kauan odotettu puhelin! 3. Kynsiviiloja ja taskupeili. 4. Rare exports (K-15 leffa.)
1. Lahjakortti glitteriin, 40€ 2. Lahjakortti vero modaan, 50€ 3. Seinäkalenteri 2012 (kiroileva siili) 4. Suojakalvot puhelimeen
1. Yöpaita 2. tommoset hassut silmä-lappu-jutut- koska väitän aina et on liian valosaa :D 3. yö-/kotihousut 4. IIIIIIIIIIHANAT villasukat ♥♥
1. Suojakuoret kännykkään 2. kaks nomination palaa (rapu ja vihree laatta. laatta ei oo kuvassa) 3. Argento 925 rannekoru 4. ja siihen sydänriipus ♥

Eli tosi mukavia lahjoja sain! Mitäs te saitte joululahjaks? Kertokaapas kommenteissa!

Uusi vuosikin jo lähestyy, sen kunniaksi panfun kuvastoihin on taas tullut uusia kalusteita!


Tassutellen,
Sasse

ps. sori pate kun en voinukkaa tehä sitä videoo sunkaa, kone heitti ulos ja ku tulin, et enää ollu siellä :((
pps. sori myös kun en tehnytkää sitä musavideoo. en vaa ehtiny tehä ;(

4 kommenttia:

  1. MITÄ onko rare exports K15? xDD mä katoinki sen silleen D: - ilmeellä, mut luulin et se ois K13.. nojes :D mut onhan täs tullu semmosta K18 kauhuu kattottuu et ei siinä mitään...

    kivoja lahjoja :)

    VastaaPoista
  2. Hansku: Oha se ;D Joo mäki oon kattonu K18 leffan puoleen välii kunnes päätin et ei ehkä oo paras leffa mun katottavaks :D

    VastaaPoista
  3. Kivoja lahjoja sulla!
    Mäkin oon kattonut sen elokuvan,
    mutta mun mielestä se ei ollut kovin
    hyvä...Mulla muuten on samanlaiset
    villasukat sisterin kaa ;D

    -Mellu

    VastaaPoista
  4. en komentoi tohon leffa homaan hyvät lahjat sulla ai sullakin on nomination itse sain siihen pimmessä hohtavan banaanin kuulemma hoen sitä aina unisani

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.