Lukijat

4. joulukuuta 2011

Toinen adventti :)


Moips! Muistattekos kun vielä viikko sitten olimme tohkeissamme että kohta on jo joulukuu? Aika onkin vierähtänyt ja toinen adventti on tänään. Vielä kaksi jäljellä. Maltattekos odottaa joulua? ;) Mä en ainakaan. Enkä myöskään uutta vuotta :D

Panfun joulukalenterista saatiinkin "hyytävä" tausta pelikorttiin.

Oottekos te muutes huomanneet että mun youtube kanavalleni on uusia videoita tullut? Ja lisää tulee! Muistakaas tilata kanava ja kommentoida kanavan sivuille mitä videoita haluaisitte jatkossakin nähdä. Alla uusin video :)


Mun on pitänyt julkasta tää varmaan vuos sitten mutta kuvat katos jonnekkin enkä löytäny niitä mistään. Pari viikkoo sitte löysin ne ja päätin että nyt mä sen julkasen. Tein siis videon uusiks joten tossa se nyt on. Katsokaapas kuka tuttu panda siinä on mun kanssa ;)

Tassutellen,

ps. catri ota tästä se mun panda koko kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.