Lukijat

13. tammikuuta 2012

13. perjantai

Moi! Tänää oli se huonon onnenpäivä (joita tässä vuodessa onkin 3!!)... Ette ikinä arvaa mitä mulle kävi. No, jos ette arvaa, mäpä kerron: Mun kolme koulukirjaa on palasina etukansista! Jaa miks? Koska meijän kaks koiraa meni puremaa ne o.o No onni oli siinä matkassa, että ei ne niiin pahasti hajonnu!
Mitäs teillä on käyny? Vai ootteko säästyny tän päivän onnettomuksiilta?

Huolimatta päivän yhdestä ja ainoasta kömmähdyksestä, loppu päivä sujui moitteettomasti! :) Panfussakaan ei nyt oikeen mitää oo tapahtunu nii että taas tämmönen postaus joka kerto mun päivästä :P

Tassutellen, Sasse








PS! Ootteko huomanneet uudistetun kommentti palkin? Jos ette, käykääpäs kommentoimassa tähän tekstiin että miten teijän 13. perjantai sujui :)

11 kommenttia:

  1. 20. päivää synttäreihini, en malta odottaa :)

    VastaaPoista
  2. Juhuu ;D. Hauska toi uus kommapalkki tai mikä ny onkaa xD. Ja mulle kävi sillee 13. päivänä, että tota... no rikoin vahingossa vessan peilin lasin XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Xalia XDDD! 13. perjantaihan on epäonnenpäivä ;)

      Poista
  3. heei, tuu tänään (14) päivä tekee so randomii viideltä D: totatota emma kai sit call ya.

    VastaaPoista
  4. oho, multa vähän jäi.. Maanantaina neljältä?

    VastaaPoista
  5. Moikka sasse mullekkin kävi yhtenä päivänä silleen että olin tekemässä läksyjä sohvalla ja menin sitten käymään vessassa.Sitten meidän koira keksi mennä ottaan mun koulukirjan ja päätti hajottaa sen kannen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa nää meijän koirat olla kaikki ruokasia! :D

      Poista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.