Lukijat

22. joulukuuta 2010

Hei kaikki!

Maxin mummi on siis tullut kyläilemään!

Mummi antoi myös pari vinkkiä, miten voisin tehdä Ellaan vaikutuksen:
1. Minun pitäisi kammata tukkani ja lopettaa sählääminen. – :oops: Enkö mä sitten muka ole tehnyt niin???
2. Minun täytyy aina avata Ellalle ovi. – Aina??
3. Minun pitää poimia Ellalle kukkia. – Talvellakin????
Ja niitä vinkkejä oli vielä ainakin sata muuta. Ette usko miten vaikea hänelle on selittää, että mulla on homma hanskassa, ja haluan hoitaa tän omalla tavallani. Jos alan tehdä tämmöisiä ihme juttuja ajan Ellan korkeintaan pois – tai mikä pahempaa, hän nauraa mulle! Mitäköhän jouluaatostakin tulee… Mummi osti Ellalle kalliin mekon, joka minun pitäisi antaa hänelle “osoituksena ihastuksestani” tai jotain. :???: Yäää! 

Enään 2 päivää jouluaattoon! Keitäs jännittää? Mua ainakin :) Tässä on mun hieno joululahjalistani...
http://www.timanttiset.fi/Portals/0/Nomination_k08_ranne.jpg https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1DIGba7zXzLElj3Q5lSWIi-mAud0rHcKeqLD1UnpyGvynmYyyiDztbHKZZYGfHHAxZ_7T_dbIFNXmHFrKOv_eNFlUF79AikyKe8kPRQSoRx5lSxIu00ahF3WUf_0Ddthm2nCDKedH8g6N/s1600/kaksi+pandaa.jpg http://www.netanttila.com/products/large_173x244/4835286.jpg http://www.suomalainenkirjakauppa.fi/Portals/0/Lahjakortit2009.jpg1) Nomination rannekoruun pala (mulla on jo 2 palaa)
2) Panfun kultapandapaketti
3) Manikyyrisetti
4) Juhlavuoden kello (pikku myy)
5) Suomalaiseen lahjakortti 

http://www.rnbmusicblog.com/pics/Xmas-Pics-2008_-273.jpgEi muuta :) Yhden tiedän minkä saan koska siitä on puhuttu jo viime kuusta lähtien ja se on panfun kultis paketti(tai no oikeastaan siitä lähtien kun tulin panfuun(en vain koskaan saanut sitä) ja nyt saan sen) :D Tänään Panfun joulukalenterista tuli kultapandoille pelaajakorttiin tausta ja tavikset (+kultikset) sai kuusen koristeen. Tänään Alice on kirjoittelemassa ja kerron lisää uudistuksista. Siis blogissanihan on nyt muuttunut fontti ihan kokonaan sekä niiden kokoja on muutettu. Lisää uudistuksia on siis luvassa; uusi yläkuva, lehti blogille ja vähän kaikkea muuta. En paljasta kaikkea koska:
"Joulu on aikaa
Jolloin joulun taikaa
Joulu on salaisuuksien aikaa"
 Se oli siis mun oma keksimä juttu :D Mutta siis koska joulu on hieman salamyhkäistä aikaa niin en paljasta kaikkea ;) ;) Tuossa kuvassa on Mariah Carey. Hän on aika hyvä laulaja mutta on niitä parempiakin nähty... :) Tuo koira on aivan ihana mutta meilläpä on paljon PALJON ihanempia ♥ kuulostipa se itse rakkaalle... :roll: hyvä minä :D Nyt tässä välissä Alice voisi esitellä itsensä. 
Moi kaikille siis! Olen AliceOmg (kutsu vaan Alice nimellä) ja olen 12 vuotias. Käyn Panfussa ainakun voin mutta Sasse käy aina kattomassa kaikki jutut :) Tykkään tooosi paljon kirjoitella ja oikeastaan minullahan onkin tulossa vuodelle 2011 blogi. Olen jo tekemässä sitä mutta kaikkea en osaa. Onneksi Sasse auttaa. Olen tuntenut Sassen jo jonkin aikaa mutta Jensku/Jennuska onkin aivan uusi tuttavuus :D Opin tuntemaan ihmiset ja tottahan toki pandatkin tosi nopeasti joten uskon että minusta ja Jenskusta tulee hyvät ystävät! Toivottavasti saan Panfussakin nopeasti kavereita. Olen kuullut että täällä on jotkun 'julkkis' jutut mutta en tiedä tarkempaa tietoa... Voisikohan joku auttaa minua tässä asiassa. Parhaiten selittänyt panda saa 100 pandakolikkoa ;D joten ei kun selittämään :) Toivottavasti nähdään panfussa pian! Nyt lähden hankkimaan sen joulukalenterin lahjan! 
Olen ite hakenut sen lahjan jo. Noh kuiteskin menkää hakemaan lahjanne ja nähdään pian panfussa!

Tassuttain
Sasse, Jensku & Alice

ps. huomenna me kaikki kolme kirjotetaan yhessä!

5 kommenttia:

  1. Ihuna kello! <3333 Haluun samallaisen!


    Terkuin Spindi!

    VastaaPoista
  2. Ja tää on Alicelle:

    Olet varmaan kuullut kuukauden bloggareista! He ovat pandoja joiden blogit ovat saaneet Ellalta ja Maxmilta "palkinnon". Kuka tahansa voi voittaa tämän tittelin (jopa sinä)kunhan kirjoittelet blgiisi ahkerasti ja ulkoasu on hienosti tehty (ja oma peräinen)
    Toivottavasti tämä kertoi sinulle sen mitä halusit tietää... jos ei niin selitin väärän asian. =S

    No toivotavasti tuo oli oikea asia...

    Terkuin Spindi!

    VastaaPoista
  3. Spindille: Moi! Kiva kun selitit! En vain oikeen ymmärtänyt keitä ne Ella ja Max ovat. Hahaa! Nyt alankin sitten kirjoitella hyvin ahkerasti ja laittamaan ulkoasua kauniiksi :) kiitos! Muistathan liittyä Helppis-Pandoihin? Näemmä oletkin jo Pandakirjassa ;)

    VastaaPoista
  4. Ella ja Max ovat panfun ensimmäiset pandat! Heillä on oma blogi jota melkein kaikki lukee (kannattaa käydä lukemas) Joskus heidät tapaa oikeasti liven' panfussa!

    Selvisikö?

    Terkuin Spindi!

    VastaaPoista
  5. Spindi: Kiitos kovasti ohjeista. Kerron ne Alicelle heti kun näemme. Toivottavsti nähdään pian sillä 100 pandakolikkoa odottaa sinua ;)

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.