Lukijat

23. joulukuuta 2010

huuu....(tasokone toimii)

...että jännittää... enään 1 päivä jouluaattoon!!!! !!!! !!!! En kestä! Voitaisiinpa tänään viettää joulua...

No niin just :D Ois paaaaljon kivempaa. Mun mielestä jouluaatto kuuluu 24. päivälle. Älkää nyt kinastelko! :roll: Jee oon nyt 36 tasolla!!! Jippiii! Enään neljä tasoa ja olen 40 levelinen... mutta nyt on myös 14 tasoa 50:neen... Huomenna saan super-sukset! Kenellä on jo ne? Jensku ja Alice, teillä ei ainakaan oo :D No ei niin ja se harmittaa! Olisin kovasti haluunut ne... Noh, tulin vasta kaksi päivää sitten Panfuun ja siis tänne etelä suomeen... :( noh, ensi vuonna sitten... Olisimpa saanut ne... Mutta hei! Niin kuin otsikko jo kertookin; tasokone toimiiiii! Jes! Pääsen tasolle... tasolle... tasolle... ööh... No mä ainakin pääsen tasolle 3! Mä oonkin tasolla 36! *hiljaisuus* *hiljaisuus* No siis... Menkääs nyt hakemaan se lahja koristamaan kuustanne! Okkei! Moikka sitten! Joulukalentristahan saa tänään Jonkun ihme kuusen ja enkeli koristeen. Mikä se kuusi oikeen on??!! Mihin se laitetaan??!! Ai niin, huomennakun on jouluaatto, musta tulee kultapanda! En vaan tiiä kauaksiko aikaa. Valitettavasti tältä päivältä ei muuta joten,
NÄHDÄÄN PANFUSSA!

Tassuttain
Sasse, Jensku & Alice 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.