Lukijat

26. joulukuuta 2010

Olipas kiva päivä ♥

Tänään Spindi kirjottelee mun kanssa koska on meillä yötä. Vai mitä? Jooo! Ja tänään sitten muut ei kirjota. Me pidettiin Spindin kanssa ekaks vaan tytöille bileet mutta sitten sinne tuli poikiakin, eihän me voitu häätää niitä (olisihan se ollut aika törkeetä). Juu, ja sitten sinne tuli myös Sporttassu (joka on myös kuvassa. Ja arvataakaapas mit... *laittaa käden suun eteen* Ei mitään! Jaa eikö? Mitäs sitten sen Sporttassun kanssa kävi? Heh heh... No voisin vaikka kertoakin: Ekaksi kutsuttiin kaikkia tyttöjä mukaan juhlimaan. Sitten me pistettiin uus välilehti ja mentiin Spindin tyypille. Juu. Ja sitten Sasse pakotti minut hakemaan Sporttassun sen majaan. Sitten me vain hypittiin serveristä toiseen jotta se pääsisi mukaan. MUTTA,Sassella olikin omat syynsä Sporttassun hakemiseen juhliin. Vai mitä Sasse? Juuh. Olihan se kiva nähä se sitten piiiiiitkään aikaan. Siis sen nimi oli poistunu mun listalta ihan kokonaan. Ja Spindillä se vielä oli listalla. Heh, mutta kuitenkin. Mutta mikä sen käynnin syy oli???!!! Noh, se sitten pyys mua *kröhöm*... ne menee naimisiin!!!! Kiva... Ja ajattelin kertoo myöhemmin. Noh, ei se syy siinä ollu. Halusin vaan nähä sen ja laittaa takasin kaveriks. Mutta joo se pyys mua vaimoks... :roll: Sitten siitä tuli jossain vaihees surullinen koska se luuli etten tykkää siitä enää :( "ei se vaan niin mee" sanoin. Usko se sitten :) :) :) :) Juujuu... kyl sä siit tykkäät... ja halusit mennä senkaa naimisiin... ja sit olit ihan onnen kukkuroilla ku se kysy! :) Spindi tossa tappelee mun veljen kanssa. Niillä molemmilla on radiopuhelimet ja sitten ne puhuuu toisilleen "mä annan sulle femman" "oikeestikko?" "mitä?" "tuu kattoo" "jos annat sen femman käteisen, sitten tuun kattoon" "..." Jatkuu... jatkuu... Mitäs te pandat saitte joululahjaksi? Kaikkee kivaaa!!!!!!!! Rahaa, lahjakorttei, yökkäreit, pyyhkeen, karkkii, ja paaaaaaaaaaaaaaaaljon muuta! Taisin kirjottaa jo eilen lahjat mutta sain siis kultispaketin (6kk) ja kellon, karkkii, 2 palaa nominationii ja niin edelleen. Mun suosikki oli kyllä se rannekello :) Kuulin muutes että sä ja Aqua ootte nyt 'riidoissa'? Kerros nyt. No ku mä olin taas surullinen ku mun blogi ei päässy kuukaudenbloggari äänestyksiin. Ja sit se sano, et mä en muuta ajattelekkaan ja sit sanoin, et en oo ainoo. Ja sit se sano, et mun on näytettävä/kerrottava kuka muu. Ja sit mä sanoin... tuota.. öhm.. Kerro, kerro. No mä sanoin, et esimerkiksi sä... *tyrmistynyt* eli ajatteletko sä sitä? Kuulostaa pöljältä sanoa mutta ehkä vähän. Ei kai se nyt ole sitten ihan normii kun blogi on (ainakin itsensä mielestä) hyvä? Juujuu, sitähän mäkin sanoin Aqualle. ELI MINÄ VOITIN! Oliko teillä oikeesti tommonen soppa siitä? Noh, pitää nyt mennä mutta huomenna nähään taas!

Tassutellen
Sasse ja Spindi

Ps. Ajatteltiin pitää Sasselle häät Heh. Joten ne on huomenna serverissä: Bollyland. Terve tuloa! Ne järjestetään linnan sisäpihalla! Siellä nähdään!
Pss. Ajasta ei oo tietoo mutta taitaa olla siinä puolen päivän maissa tai jossakin kahden aikaan :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.