Lukijat

30. joulukuuta 2010

♥Uuden vuoden lupauksia♥

Huomenna alkaakin (klo 00.01) sitten uusi vuosi. Mitä olette aikonut luvata? Ai miten niin? Noh, Yleensä luvataan jotakin uudelle vuodelle. Jaaaaa... Siellä missä asuin silloin, Levillä, me mentiin iskän, äidin ja pikkuveljen kanssa ravintolaan eikä olla ikinä ammuttu raketteja. Noh, onneksi näetkin tänä vuonna sitten rakettejen ampumista meidän kanssa! Jep! IIIIIIIIIK! Mun äiti sanoi että meidän koira voisi kuolla. (huom! voisi) Voi ei! Mihin? Suolitukokseen... Se on semmonen aika pipi päästään joskus ja nyt se sitten on menny puree kaukosäätimen rikki. ... Niin... Onhan se aika kauheeta. No nyt kuitenkin, kerron teille hieman mitä uuden vuoden jälkeen tapahtuu...
  • Ulkoasua muutetaan taas hiukan.
  • Helppis Pandat liittoa muokataan.
  • (ehkä) lukija-pandat liitto poistetaan. 
  • Alice lähtee omaan blogiinsa. 
  • Tweety sivut poistetaan
  • Twitter ikkuna palaa takaisin
Hui että on paljon juttua! Joo, ja harmittaa kun lähden... :( Voithan tulla aina käymään :)! Jep! Ja niin aionkin :D Sitten nyt tässä vaiheessa kannataa ilmoittautua Panfubileisiin sillä 4. päivä klo 12:oo ei voi enää ilmoittautua!!! Mitäs muutes, Sasse aiot luvata? "Lupaan nauraa ja hymyillä" :D Mutta sähän oot nauranu ja hymyilly panfussa ja täällä ihan sikana!  Tiedän. Mutta onko pakko luvata semmoista että "Lupaan käyttää koirani ulkona joka päivä, 5o ooo kilometrin pituisilla lenkeillä"? No ei... Niin. Joten lupaan: "Lupaan nauraa ja hymyillä" :DDDDD Sun kanssa Sasse on ollu ihan ältsin mukavaa ja hauskaa ja toivon että en koskaan unoha tätä. Mä oon saanu oppii sult kivoja juttuja mut ennen kaikkea: Mä en tuntenu ekaks Panfusta ketään ja nyt mä oon kuin joku viis miljoonaa vuotta vanha Panfussa :D Spindistäkin oli suurta apua kun en tienny keitä Ella ja Max oli :) Kiitos, kiitos!!! Toivottavasti kaikki jäljellä olevat bloggarit jaksavat yrittää eikä luovu toivosta sillä mitä olen lukenut blogeja, olette aivan mahtavia! Jaksakaa Panfuilla sydämmenne kyllyydestä ja ehkä tapaammekin pian :) Kiitos siis Alicelle kun on ollut mukana. Moni onkin jo alkanut lukea sun blogiasi :)  KataOmg:lle vielä: Hieno tulevaisuus odottaa sinua joten ethän loppaa? Samaa voisin sanoa mäkin mutta sitä myös että eihän kukaan loppaa? Spindin blogista lähti Aqua nyt jaa... täältä lähden mäkin... Niih... Tulee ikävä *halaa Alicea* *halaa takaisin* Jep, nyt onkin sitten aika lähteä muille maille... matkahille :'D Muistakaa että, Panfubileet on tulossa ja sillon te näätte mut, jos ette muuten nää, hengailemassa ;) Täs tän päivän 2 postaus joten mun osalta moikka nyt ja Sassen puolesta... Nähdään huomenna! Ja ylihuomenna klo 00.00 , uusivuosi vaihtuu nyt!-postaus ja Sasse jolloin Alice kirjottaa myös. <-Se taitaakin olla mun vika virallinen sitten täällä. 

Tassutellen
Alice ja Sasse

ps.vaikka tää oli 2 postaus, muistakaa lue eka postauskin tältä päivältä!!! 
pps. ei tää kyllä nyt ihan illalla tullu xD

3 kommenttia:

  1. Hei sinä PPP-jäsen! Uuden vuoden aattoon asti PPP:n tapahtumat ja kampanjat sivulla voi tehdä uuden vuoden lupauksia, käythän tekemässä omasi! :)

    VastaaPoista
  2. Voitko olla mun lukija,jos mä oon sun?
    -PP

    VastaaPoista
  3. Tillervo: Kiitos kun ilmotit!
    PP: Jep

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.