Lukijat

30. joulukuuta 2010

♥Kaikki tuntuu menevän nyt hyvin ystävieni ansiosta♥

http://yle.fi/ecepic/archive/00090/nalle_puh_nasu_90001b.jpg
.Ystävät ovat maailman arvokkain aarre mitä maailmasta löytyy. 
Kauniisti sanottu. Haluaisisin nyt kertoa teille mahtavista ystävistäni. Kerro pois, sillä mäkin haluisisin tavata ne pian! Spindi on ollut ihan koko ajan mun yksi parhaimmista kavereista. Kun me nähtiin Panfun mainos telkassa, me ajateltiin liittyy siihen. Lotusjasmin... siitä en voi oikeastaan sanoa muuta kuin että hauskemaa tyyppiä saa kyllä hakea :D Hannah, no niin: Sä oot mun yksi idoleistani panfun bloggareista(tottakai muitakin siihen kuuluu). Osaat olla hauska, samoin kuin Lotus. Sporttassu, on mun poikkis panfussa joten tottakai pidän siitä :) Jadetar on tosi kiva tyyppi. Balettipanda on myös tooooosi kiva. Tottakai kaikki kaverit on tärkeit mutta ehkä nää 6 on niitä ihanempii ♥ Kaikki mun kaverit on kuiteskin parhaita kavereita sillä mun mielestä on tosi törkeetä erotella niitä. Ja mulla on yli 600 kaveria (huom! Panfussa) Jos mä oon Risto Reipas, te kaikki mun kaverit otte mun Nalle PuhejaJa jos mä oon Nalle Puh, te kaikki ootte mun Nasuja :) Ajattelin ottaa päivän mietelauseen käyttöön. Ja tämän päivän mietelause löytyy ihan yltä, Nalle Puh kuvan alta. Se on siis kirjotettu aina isommalla kuin mikään muu jotta se näkyy. Miksi Sasse muutes otit Nalle Puhin, Nasun ja Risto Reippaan 'esikuvaksi'? Koska nehän on aina hyviä ystäviä. Ja sama pätee niissä kuin meissä: Risto Reipas kasvoi Nalle Puhin yli. Eli ne erosi ystävyydestään, joka on luonnollista (ainakin mulle ja mun (oikeassa elämässä) kavereille) ♥♥ Mun yksi kaveri muutti pois täältä(missä nyt koskaan asunkin) kohta (5. tammikuuta 2009) vuosi sitten. Ja pian muuttaa toinenkin kaveri. Onneksi mulla on vielä Spindi, Aqua ja kaikki muut ihanat kaverit! Ja onneksi meillä on jalat! Ilman jalkojani en voisi tavata kaikkia kavereitani ☻ Ihanaa loppu päivää kaikille! Tässä taas tän päivän postaus ja huomenna taas!

Tassutellen
Sasse ja Alice

ps. oli siis omistettu kaikille ihanille ystäville!
pps. se olisi kyllä pitänyt säästää ysätävnpäivälle :S
ppps. illalla kerron teille miten blogi uudistuu joten kannattaa tulla kattelemaan ;) Blogin uudistukset EIVÄT ole matkittu kenenkään blogista!!!

Tässä alla on kuvia Lotusjasminin ja turbon kihlajaisista :)
Onnee lotus ja turbo!

3 kommenttia:

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.