Lukijat

13. tammikuuta 2011

♥60. blogiteksti lähestyy♥

Hei kaikki! Tiesittekös että on tärkeätä pitää itsestään sellaisena kuin on? Moni tyttö ja poika arvostelee itseään muiden mukaan. Tytöt ajattelevat että oisipa ihan mallin näköinen ja pojat ajattelevat miksi tytöt eivät tykkää... Sinussa ei ole vikaa ja se pitää tietää. Lotus (lotusjasmin) manailee kaverisuhteitaan Niken, Turbon ja Hannahin takia. Hänen blogiisa onkin ilmestynyt kysely "Pidätkö minusta?" Hän oli itse vastannut En koska hän on pettynyt itseensä.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiVeMbEuCYNuWEhuj1lML7vTlU-ZypGsTEE69h1uKtDvjx-tN3f-2UG4oScY9oQJ4rwwaaioNPZXYus6L6kRo1woK1c_Tr4CewMx_STqOCc9hCRNTL85KNEHsXe1OygGqqc91a4GMWo5RqJ/s1600/Uusi+mainos.bmp
Pidä itsestäsi, mutta älä kulje nokka pystyssä
On mottoni ja se on totta. Kun kulkee nokka pystyssä ei saavuta ja kompastuu.

<- Tuossa on siis se välimainos joka on uusi Panfussa. Jotkut onkin nähnyt sen (esim. minä) 
Siinähän on siis Ella ja Max sekä uusittu blogi/sivusto näkyy taustalla. "Blogista luet uusimmat ja tärkeimmät jutut Panfussa- huippureportteriemme Ellan ja Maxin kirjoittamina!" Niin siinä lukee. Tänään oon kipee koska mulla on tyttöjen juttuja (tytöt tietävät) ja oon siis kotona - siksi kirjoitankin tähän aikaan. Olin kirjoittanut kauhean pitkän postauksen mutta netti katkesi joten se postaus poistui. Jotenkas tänään tulee aika lyhyt. Heräsin kahelta yöllä ja sitten viideltä. Sen jälkeen heräsin seitsemältä eli en ole nukkunut paljoakaan. Kävin aamulla Panfussa ja näin Ankkahullun. Silloin ei voinu kirjottaa mitään chatti ruutuun koska ne ei ollu auki siihen aikaan (aukee 12:00 koulupäivisin) Joka oli rasittavaa. Sitten tosta otsikosta; Tää on 59. blogiteksti ja huomenissa onkin 60. En oikein jaksaisi mennä kouluun huomenna koska mulla on nyt hieman niinkuin vaikeeta. Nyt mun pitää mennä!

Tassutellen kipeästi,
Sasse
 
ps. pysykää te nyt terveinä!

2 kommenttia:

  1. kuuke, ei millää pahalla, mut iiän noi "vaivat" ja ei niitten takii sais kouluu skippaa, kyllä se särky lääkkeilmenee ohi

    VastaaPoista
  2. Spindi: kertooko lause "runsaamat kun yleensä" mitään? Ei mua satu minnekkään... Tai joo sattuu tottakai siis vatsaan eikä mulla se särky ees oo paha.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.