Lukijat

12. tammikuuta 2011

♥Super söpöjä punaisia luistimia♥




♫♫♫ Nyt niitä saa, nyt niitä saa, punaiset lu´uistiiiimeeeeeet! ♫♫♫ Oletteko jo käyneet hakemassa omanne? Mä kävin juuri äsken ja nappasin kuvankin sitten itsestäni <<<<<-------  Aiotteko te käydä luistelemassa viikonloppuna? Siis ihan oikeessa elämässä. Mä sain luistimet vasta vähän aikaa sitten, koska mulla oli kasvanu jalka viime vuodesta aikast paljon. Ja sitten niitä ei oo vielä terottettu joten ei oo varmaa meenkö. Mä en ainakaan osaa mitään kuumoisempia 'temppuja'/hyppyjä luistellessa mutta ei se haittaa. Ja kukas sitten menee Panfuun luistelemaan? Mä meen heti kun pääsen. Huomasin (kirjoitin tämän siis myös jo twitteriin) että minun nimi on mainittu upeat kaksi kertaa Ellan ja Maxin blogissa! Toinen oli piknikistä ja toinen blogi ehdotuksista. Olen siis saanut nyt kaksi kisaviestiä Secret Garden kilpailulle joka on siis semmoinen että suunnittelette tarinalle logon. Nyt sain selvää mikä se 'väli'mainos oli! Siinä oli kuva Ellasta ja Maxista! SEKÄ uudistuneesta panfun blogista!!!!!! Se oli tosi hieno! Jos haluatte tietää lisää: menkää Chuchun panfublogiin!!! Hahaa! Nyt siis tiedän suunnilleen minkälainen siitä on tulossa joten jännitys tiivistyyyyyyyyyy... Ei siitä sen enempää. Nappaan kuvan heti kun vain voi siitä mainoksesta jotta tekin näette sen. No sitten... NIIN! Eli kaikille niille jotka aikovat vielä osallistua kisaan: Kannattaa tehdä logo pizapilla koska se on nyt uudistettu!

<<<<<---- Eli tossa kuvassa on ympyröity kohta josta saa valmiita kuvia taustaksi. Niitä kannattaa käyttää ja niissä on aika paljon valinnan varaa.






<<<<<----- Tässä kuvassa onkin sitten malli logoksi. Ethän tee kiitos samanlaista! Huomioikaa että kirjoitusvirheistä miinustetaan pisteitä eli ei kokonaan kuiteskaan diskata kisasta pois. Tarkistakaa kuvat tai siis logot ennen lähettämistä. 

Siinäpä oli vähän lisää jutskaa kisaan. Odottelen innolla teidän töitänne sillä kaikki ovat varmasti yhtä hienoja!!! Anteeksi kun koko ajan höpötän siitä kisasta mutta kun aina on vain osallistunut yksi ja sekin on ollut Spindi -_- Mutta sehän oikeastaan näyttää että Spindi on aktiivinen lukija. Jos ongelmana on se että luulette käyttävänne sähköpostianne johonkin; EN KÄYTÄ! Mulla on itselläni käytetty joten en tahdo sitä samaa teille. Rohkeasti vain!  Myös tiedoksi: Pizap on ilmainen kuvan muokkaus paikka. Okei nyt en enää höpötä siitä kisasta. En nyt enkä huomenna. 

Nyt. Hetki jota olette odottaneet. Ellan ja Maxin kadonneet haastattelut!
_____________________________________________________
Max
“Taso 99?” Minä.
“Noh, meitä ellan kans pyysettiin reporttereiks ja saatii testaa kaikkia tasoja. Si päästii suoraa ysiysi tasolle, koska aina tulee uusii tasoja, me testataan ne” Max.
“Miltä tuntuu olla suosittu?”Minä.
“heheheh, no onhan se tosi hassuu ku mehä ollaa vaa tavallisii pandoi mut meijät tunnetaan blogin takii.No tosi kivaahan se on kun kaikki tulee juttelee ja pyytää kamuks ja yritetään auttaa mut kaikkeen ei aina pysty. Välil se on tosi rankkaa. Hyvät ja huonot puolethan siinäkin on mutta yritetään auttaa kaikkia” Max.
“Millon on seuraava kultapandapäivä?”Minä.
“kultapandapäiväst ei tiedetä kun ei oo kerrottu sori, mutta me kerrotaan aina kaks päivää ennen sitä” Max.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ella
“Onko raskasta olla suosittu panda?” Minä.
“No se on pääasias kivaa. Mut tietty on välil raskasta, jos ei meinaa ehtii tehä tehtävii. Ja aika monet pyytää puumajaan mut aina ei ehi” Ella.
“Onko Max vain ystävä, vai onko jotain muuta?” Minä.
” ≈Naurua≈ no ollaa me ainaki pari, pelaajakorteis lukee niin. Mut ei me kauheesti olla puhuttu” Ella.
“Aikooko Manny rempata lisää?” Minä.
“En tiiä, ei oo kerrottu ainakaa mulle” Ella.
“Voitteko vaikuttaa panfun toimintoihin?” Minä.
“No me kerrotaan aina ehdotukset ja terkut Panfun tekijöille mut ei me voida antaa esim. Kultapandapakettii” Ella.
“Voitteko olla samaan aikaan, lähiaikoina Panfussa?” Minä.
“No vaikee sanoo Maxin puolest” Ella.
________________________________________________
Sitten yksi juttu: Secret Garden tarina alkaa 15.1. eli kolmen päivään päästä!!! Muistakaa lukea. Laitan teille linkin jotta voitte lukea siitä hieman jo nyt: Secret Gardeniin 
Tässä tän päivän postaus ja huomiseeeeeen!
Tassutellen,
Sasse





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.