Lukijat

26. tammikuuta 2011

Lettupuoti ollati kadonnut!!!


http://blog.panfu.de/wp-content/dough-screenshot1.png
Hui hai! Lettupuoti on kadonnut... Mutta nyt on aika selvittää että minne... Seurasin heti lettuja jotka olivat tippuneet maahan. Ne johtivat suoraan urheilukentälle. Sitten näinkin sen puodin :) Puhuin Troylle, ja heti hän alkoi papattaa: "Mitäs kirottua...?!#"

Sitten selvisi että hän oli nukkunut ja yhtäkkiä herätessään, lettukoju oli ollut urheilukentällä :)))


Tänään... Niin... Tänään... TÄNÄÄN!!! Okei okei. No niin. Eli tahtoisin nyt kertoa yhden jutun Secret Garden-Marenkikeijut tarinasta. Se ilmestyy ensiviikon maanantaina. Siis ensimmäinen luku ;) Joten sitä odotellessa...

Yksi hauska juttu tapahtui tänään :D Olin aloittamassa kirjoittaa kun kello oli 7:30. Mun ukki tuli hakemaan klo 7:40 joten lopetin ja laitoin koneen lepotilaan. Kun pääsin koulusta klo 11:15 tulin äkkiä jatkamaan tätä kirjoitusta. Sitten katsoin Panfun ruutua: OLIN VIELÄKIN KIRJAUTUNEENA SISÄÄN! Mua nauratti aika paljon.

Tiedättekös mitä? Mä en voi jatkaa sitä Gulliverin juttua :S Aika outoa...

Lahjakone toimii tänään! Mutta harmillista: Ei tasokone :( Lahjakoneesta sai kahvinkeittimen :)

Olen miettinyt että miksi melkeen kukaan mun kavereista ei oo käyny Panfussa... Tai ainakaan silloin milloin ite oon ollu, joka saattaa olla aiheuttajana. Mutta toivon näkeväni heidät jokin päivä :D Mulla ja lotuksella kävi ihan kiva sattuma mutta en voi kertoa mikä, sillä se ei olisi hyvä juttu.

Tänään (taaskaan) ei tapahtunt mitään. Paitsi no, lettukoju lähti hanee :D Mutta kummiskin... Ehkä nyt lopetan tähän ja menisin syömään :)

Tassuttellen,
Sasse

4 kommenttia:

  1. Hei Ansku! Olet ollut hyvä ystävämme mutta meidän pitää osata päästää irti. Toivottavasti palaat joskus :'') Tämä on yhtä haikeaa kuin kenen tahansa hyvästeleminen.

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista
  2. Muistakaahan äänestää suosikki logoanne tuolla sivupalkissa! Logot löydätte tästä tekstistä Ihania karvaturreja! os.
    http://sassenblogi.blogspot.com/2011/01/ihania-karvaturreja.html

    Sasse

    VastaaPoista
  3. Pliis voitsä kertoo sen sattuman sillä mä en muista enään.Jooko Sasse

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.