Lukijat

27. helmikuuta 2011

Helmikuun bloggarit!


Onnea Tillervo, Musi sekä Panfu6b!!! Olette Helmikuun bloggareita :DDDD
Onnee myös Lotukselle ja kihlatulleen Bloggarille ♥♥♥

Nonniiiiiiin... Eilen tuli Putous :DDD Kukas katto sen? Mä ainakin ja nauroin niin paljon että meinas maha haljeta. Pistin edellis postauksen jopa onnittelut ;D Käykäähän kurkkaamassa.

Haluaisin nyt sitten sanoa teille isot ISOT kiitokset kun kommentteja on nykyään alkanut tulemaan vielä enemmän, mutta tilastoja kun katselen... Joulukuussa kävi kaikista eniten ja kun aloitin bloggaamisen kävjivä määrät nousivat (tottakai) nyt se kuitenkin on mennyt laskemaan :S Ei siitä sitten muuta, paitsi käykää täällä ja osallistukaa ihan rohkeasti kisoihin ja kommentoikaa :)))

Ensikuulle onkin sitten yksi ilmoitus: Olen lomalla yhden viikon ja luultavasti postauksia ei ole tulossa. Me mennään Gran Canarialle perheen kanssa eikä tietokone ole tämän hetkisen tilanteen mukaan tulossa Espanjaan. Mutta jos nyt hyvä säkä käy ja tilanne muuttuu tietokone on mukana mutta siitä sitten; Kirjoitan TASAN KERRAN sinä viikkona koska en halua haaskata aikaa tähän, vaan rannalla olemiseen ja auringon ottamiseen (uida en voi(yhestä syystä)) Mutta siitä sitten kun tämä lomaviikko lähestyy.

Joo ei mulla muuta... Voi ei! Saan ihan taatusti huudot koska mun äidin miesystävän jutut tältä koneelta katos :'((( Tässä on nyt vaan tämä välilehti ja yks toinen... Ei mitään muuta (olen nähkään Google Ghromessa) Apua! Nyt mun on pakko mennä äkkii pois!!! Nähään sitte taas huomenna ja olen omalla koneellani ihan varmuuden vuoksi :'((

Tassutellen pikaisesti,
Sasse

ps. Kiitos 36 lukijaa!!!
pps. 100 Blogiteksti lährtyy huimaa vauhtia :))) Nyt 92

6 kommenttia:

  1. MOI sasse !!!

    Sun blogi mukava.. Vaikka en ole lukenut sitä paljon mutta tunnen sen luisani, että tulen fanittamaan tätä blogia, olen sun lukija ja ois TOSI KIVAA jos ryhtyisit mun lukijaksi !!

    T: Suklaahippu

    VastaaPoista
  2. Suklaahippu: Kiitos mukavista kommenteistasi! Alan lukemaan blogiasi!

    Tassutellen iloisesti,
    Sasse

    VastaaPoista
  3. Sasse, mua kiinnostais tietää kuinka vanha sä oot? Ellei toi oo liian henkilökohtainen kysymys johon et halua vastata...

    VastaaPoista
  4. Negrita: Moi! Oon 12 vuotias ja täytän heinäkuussa 13 vuotta.

    Tassutellen,
    Sasse

    ps. joojoo tiän... kuulostan joskus tooosi sekavalta :DD

    VastaaPoista
  5. MOIKKZ saswe losku:DDD
    tääl on hiukan kirjotus virheit niiku esim. lährtyy ja kaikkee jänskää c(:

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Jooh... Mulla tulee niitä jos kirjotan nopeesti :DDD MUn panda nimi kirjotetaan kyl : Sasswwelovsku ;D

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.