Lukijat

26. helmikuuta 2011

Möirööööö! Sain huvan idiksen!

Heirooota kaikille! Lauantai aamu on alkanut parhaimmilla mahdollisilla keinoilla ;D 

Sain hyvin hauskan idean kun olin Panfussa! Minä ja Late(-blue) pukeuduttii rinsessoiksi ja niin pois päin joten ajattelin järkätä bileet! Kaikki saa tulla ja pistää parastaan päälle :)) En tiiä viel ajan kohtaa mut kerron kun tiiän.

Näin tänää Lotuksen, Laten, Hannahin, Musin, ja muit pandoja. 

Sori kun en kirjottanu eilen enkä sitä edellisen. En ehtiny kirjotella, mutta oon taas tääl! Joo älkää kysykö, mikä ihme mulla on mutta kun oon ollu ihan seköpää keskiviikosta alkaen. Selitin jopa kuinka meijän koirat Pinja -------------> 
Ja Laku menivät telepaatti koneeseen ja vaihtoi osia :DDD Nähkääs Purkkakuningatar oli meillä yötä, ja meijän jutut oli hieman... kröhöm... Outoja/Hulluja :)))) 

Pistin tän postauksen alle tommosen kivan kuvan. Eiks se ookki kiva? 
Ajattelin muutes myös tehdä semmosen blogin tunnistus jutun, mut en nyt, koska en oo omal koneel. Ehkä sitten ens viikolla joten varautukaa ;))



Tassutellen,
Sasse


ONNEE MUNAMIES 2011 SKETSIHAHMO KILPAILUN VOITTAJA ♥♥♥ ME KAIKKI TYKÄTÄÄ SUST!

4 kommenttia:

  1. Miten rajaat sun pandan tolleen, mikä piirustus ohjelma D:?

    VastaaPoista
  2. Iigor: Näitä alakuvia ei tartte rajata koska mä teen kuvat Picnik kuvaeditorilla. Sitä ei tartte ladata koneelle. Kirjota vaan Googleen Picnik ja siit se eka. Noi 'kehykset' saa frames kohdasta.

    VastaaPoista
  3. Juuh... Et ollu terävillimmäs eilen...

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.