Lukijat

8. helmikuuta 2011

Mä vihaan tiistaita...

...koska mun päivä on pilattu, sitten kaikki on kivaa, sitten tyhmää... Mitä mä oikein teeen??? Unimuru tietää mikä riivaa....

No joo mutta siis kiikareissa näkyy... näkyy... näkyy... Evron... ja.... ja... ja... Paul... O.o Miten se??? Siis mitäh??? Se kurottelee sinne Evronin luo... Nyt musta tuntuu että, Evron saattaa olla Paulin isä tai joku muu semmonen. Tai sitten Evron on hypnotisoinnu sen.... O.O Nyt tajusin, katsokaas kuvaa oikein oikein tarkkaan niin näette lettuja. Paul tykkää letuista ja Evron houkuttelee sitä niillä!!!

http://blog.panfu.de/wp-content/kamaria-evron_2.png
Kamaria katsoo aika peloissaan tota kristallipalloo

Tänään näin lotuksen, jaden, ja... en muista mutta ne ainakin. Ai niin! Ja Laten : DD
Mutta kummiskin. Kannattaa äkkii mennä Panfuuun!!! Mä muutes pahoittelen sitä että en oo laittanu kuvia paljookaan mutta se johtuu siitä kun en ole saanut omaan koneeseeni nettiä :''(

Mulla on pari ideaa jotka aion tehdä mutta kuulette niistä joskus myöhemmin ;D
No huomenna taas!!

Tassutellen,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.