Lukijat

12. helmikuuta 2011

Onnea Suomen Panfu, 1v.!!!!!!!!

Sori en kirjottanu eilen, koska mulla oli muuta tekemistä.

http://blog.panfu.de/wp-content/max_valentin11.png
 Mitä max ostaisi Ellalle ystävänpäivä lahjaksi??

Mutta iloisempaan juttuun: Suomen Panfu täytti tänään yhden vuoden!!!! Onnea!!! Eli 12.2. on Suomen Panfun synttärit :DDD Nyt se saatiin siis selville, jollei ole jo saanut.... ;D Ystävänpäivä on tulossa.... ja niin myös Remember Friend!-teemaviikko. Käykää siis äkkiä Remember Friend!-teemaviikon sivuilla sillä sieltä saa paljon tietoa tästä tulevasta viikosta ♥

Mitäs sitä tekis? Lotus on loppaamassa :((( Kaikki menee ihan pieleen :(((( Lotus jooko älä loppaa kun sä ja muut ootte mun aurinkoja mun sateiseen päivään :''(
Nii-in... Mulla on kauhee paniikki maanantaista, kun oon menos yhteen paikkaan ja siellä on yks poika... Mä todellla pidän siitä mutta keskiviikon jälkeen en oo niin varma. Mä nimittäin vaan nauroin sen eessä mun kaverin kanssa ja nyt se luulee ihan taatusti mua Friikiks sekopääks... No enhän mä sitä poikaa oo menos tapaamaan vaan Purkkakuningatarta :)) Seuraavasta keskiviikostakin mulla on paniikki!!!!!!! Mun elämä menee pilalle jos nauran sen pojan eessä maanantaina ja vielä keskiviikkonakin :(((

Anteeks kun te joudutte lueskelemaan näitä mun juttuja mutta se on vaan niin. Panfussakin on nyt Evron... 

Tassutellen hyvin haikeasti,
Sasse


4 kommenttia:

  1. POikia, poikia, poikia... Mä inhoon tollast siirappii! Ei siin muute mitään, mutta tunnen henkilöt oikeesti ja se vaan on niin...

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  2. Unimuru: Jos et pysty muuta kuin valittaan niin voitko jättää kommentoimatta kokonaan? Noi on tosi turhii kommenttei. Kiitos! Voisit sen sijaan kysellä vaikkapa Remember Friend!-teemaviikosta.

    VastaaPoista
  3. Juu, voisinhan mä jättää kommentoimatta sun asioita, mutta kun SE kommentoi itse MINUA niin kuule siinä on hiukan pinna kireällä!

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  4. Unimuru: Kyllähän tottakai ymmärrän sua! Ei se kuule munkaa korviin suloselta kuulostanu ku sua haukutaan.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.