Lukijat

16. helmikuuta 2011

Soque sairaalassa

Moipati moi! Tänään olla keskiviikko ja REMEMBER FRIEND!-teemaviikko on nyt sitten siis alkanut... Kerron ihan kohta siitä lisää. Mutta nyt siis Soque on joutunut sairaalaan :(( Katsokaahan kuinka reppanalta se näyttää:
 voi sitä ressukkaa :((
Kyllä tuntuu pahalle kun ihana kettu on joutunut sairaalaan ja nyt se ei voi enää ilakoida omistajansa vierellä (tässä tapauksessa Carlin) Mutta hyi hyi Carl! Miksi menit sinne vuorille?! Niin ehkä hän halusi vain selvittää asioita. Nyt kannattaa käydä aina katsomassa ja hoivaamassa tätä pienokaista. 

Huomaattekos kuvista että minulla on päälläni G-vaatteet? Noi on oikeastaan aikas kivat... Entä teistä? Tennarit oli kyllä mun lempparit!

Remember Griend!-teemaviikko on siis nyt (maanantaina) julistettu avoimeksi! Toivonkin että nyt sitten menisitte kaikki jotka tätä lukee, niin Remember Friend!-teemaviikon sivuille katsomaan lisä tietoa. Mulla oli tänään ihan hirveen hyvä päivä (tosin itkin yhessä vaiheessa)(ja nauroin :DD) Millainen päivä teillä oli? 

Pyytäisin teitä vastailemaan ja kommentoimaan (ottamaan kantaa) asioista joista täällä blogissa puhun. En haluaisi lopettaa kuitenkaan tätä blogia ja syy siihen miksi en ole kirjoittanut vähään aikaan on että mulla on ollut hirveesti kokeita. Huomennakin on yhdet. Maanantaina oli yhdet. Tiistaina oli yhdet ja vieläpä koulumme discot. Sitten pitäsi vielä yrittää kirjoitella tänne.... Miten ihmeessä pärjään? Mutta pointti tähän oli se että en ole lopettamassa. Ehkä sitten parin vuoden kuluttua, kun olen kasvanut tästä Panfu jutusta :))) 

No mutta siis; Nyt menkää Remember Friend!-teemaviikon sivuille ja käykää antamassa hoivaanne Soquelle ♥♥♥♥♥♥♥♥

Tassutellen,
Sasse

2 kommenttia:

  1. Tuossa videossa tuolla parin tekstin päässä toi kappale on ihan paras!! :D
    Eips sitten muuta ;D Muutakluin sulla on toosi hieno blogi :) Tää fonttiki on aivan upee :D

    VastaaPoista
  2. Heips Musi! Ensinskin kiitoksia palautteesta :D Juuh, tää fontti on mun suosikki :)) Toi kappale... Mä tykkään siitä tosi paljon myös. Taitaapi kuulua lemppareihini ;D

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.