Lukijat

27. maaliskuuta 2011

Come Back bileiden onnistuneisuus ♥

Moikkaah!

Tänää oli ne mun Come Back bileet! Ensin oli hieman porukkaa ja sit ihan kauheesti. Sen jälkee me oltiiki kavereiden kesken xD

MUN hamsterin nimi on tico ja se on tyttö -.-... Arvatkaa ny kuinka kaameeta!!! Keksikää sille äkkii tytön nimiii tai pyörryn. Sain kuulla tän uutisen juuri siinä seiskan aikaan ku hain sen hoidosta :DD Kyllä siinä riitti kavereillakin ihmeteltävää ku lähetin niille viestin.

Onnea LOVELLE, NIKELLE JA NANOLLE SEKÄ KISSAFANILLE!!!!!!!!!!!!!!
Tehän ootte ne kuukauden bloggarit!!! Mua ei taaskaan onnistanu -.- mutta ehkä joskus ;--)
Ja onnea JUUSO-HIPHOP:ille pääsystä tokalle sijalle Panfu Jumper kisassa

Pari muutosta tapahtuu blogiini lähiaikoina. Ylis vaihtuu koska se on aika sekava... Sitten myös värit ja teen pidempii tekstei. Toivottavasti mua onnistaa kuukauden bloggari tittelin saamisessa

Tassutellen iloinen,
Sasse ;--)

ps. Jadelle terkkui


7 kommenttia:

  1. Moi sasse oli kiva kun pääsin sun tekstii mukaa j KIITOS onnitteluista by-vaahtokarkki

    VastaaPoista
  2. Juuso-hiphop: VAAHTOKARKKI?!?!??!?!??!

    VastaaPoista
  3. Hihi se on mun lempi nimi et varmaan haluu sentään talloa mua maantasalle tai onha se iha hyvä idde xD by-EXTREME VAAHTOKARKKI

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Sasse mä voisin viel olla sun kaa mut käykö se sullle ja toi edelline teksti ei oo oikeesti.

    VastaaPoista
  7. Juuso: Vaahtikset sullekki vaa :DD

    Late: ♥

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.