Lukijat

12. maaliskuuta 2011

Huonoja uutisia :(

Kuunnelkaa tätä biisiä samal ku luette tätä::::

Sanon tämän nyt ihan selkeesti:

LOPPAAN

Eli en jaksa enää. En vaan pysty tähän enää. Teen ehkä Come Backin joskus...  Kun olen selvittänyt asiani :( Vaikka ottaakin koville tämä koska en ennen ole ollut lopannut, niin tämä on tehtävä. En loppaa vielä vaan

28.3.2011

Eli postauksia tulee vielä mutta tämä alkaa ottaa jo koville. Moni panda tietää sen syyn, enkä halua nyt enää puhua siitä. Tässä vielä kiitokset joillekkin pandoille:

Unimuru. Mun rakas Unimutuni ♥ Me tavataa aina koulussa :') Joten olen aina perillä teistä.
Anskumuru. Ihana panda ♥ Ensimmäinen kuukauden bloggari!
Jadetar. Sua mun tulee kauheen ikävä!!!!!!!!! :')
Nuppu. Kauniit sanasi jää mun mieleen...
Hatsu. Yritä selviytyä...
Lotusjasmin. :((((((((( Niin kamala kaipuu jää
Late. :) Kovin kauaa ei ehitty olee. Annathan anteeks! ♥

Love U for ever,
Sasse

ps. kuulumiseni voit aina tarkistaa tästä osoitteesta:
pps. Postauksia tulee siis jonkin verran ja yritän olla kaikesta perillä ja saatan käväistä aina Panfussa kun jakselen.


autoin Negritaa selviämään, kerroin Nupulle hyvän biisin johon hän jäi koukkuun, autoin, olin kaikkien kaveri, ja siltikään ei riittänyt. Onnea ja menestystä teille ihanille pandoille :') (itkin jo tänään kotona)

25 kommenttia:

  1. Eeeeihh:( On aina ikävää kun joku hyvä bloggari loppaa... Jään ikävöimään sun superpirteää ja kivaa blogias kun sun postaukset sitten sillon joskus loppuu. Mut sul on varmasti tärkee ja hyvä syy miks loppaat, joten hyvää jatkoo sulle, missä ikinä kuljetkin ♥ :'')

    VastaaPoista
  2. Ansku: Kiitos sullekkin kaikesta! Kiitos myös kauniista sanoistasi :') Mullekkin tulee ikävä sua, ja kaikkia muitakin. Palaan vielä, sen tiedän, kunhan olen oman polkuni päähän kävellyt ja sitten kun tiedän mitä teen. En varmaan pysty olemaan poissa täältä ja Panfusta :') Aivan niin, mulla on tärkeä syy loppaamisen. Kiitos vielä kerran

    VastaaPoista
  3. Voi eii! Tämä on hirveää!! Sinäkin.. :´(
    Hyvästi, Punni.

    VastaaPoista
  4. Punni: Kiitos sullekkin kaikesta :') Vastailen kommeihin aina silloin tällöin mutta en kirjoita. Ja saatan käydä Panfussa moikkaamassa joitakin pandoja

    VastaaPoista
  5. Mulle tulee sua hirvee ikävä, Sasse. Oot ihana Panda, enkä koskaan unohda sua! Olit myös mahtava bloggari. Sasse, perunko nyt osallistumisesi mun kisaan? Voin tehä sen jos haluat.

    VastaaPoista
  6. Älä sano että tää johtuu siitä että juuso valitsi mut? Oot hirmu hyvä bloggari. Nyt kai peruutan meiän osallistumisen HMn kisas?

    VastaaPoista
  7. Neg: Kiitos :') Valitettavasti joudut peruuttamaan ellet nyt nopeasti keksi jotain sillä loppaan 28.3.

    Love: Tää johtuu kaikesta mitä mulle on tapahtunu Panfussa. En kestä niitä enää. Tän loppaus asian muuttaa vain jos mun haave toteutuu... Ei tartte peruuttaa, koska vastailen kommeihin (siitä syystä saa osallistua kaikkeen) joten kommentoin aina muidenkin blogeja

    VastaaPoista
  8. Ja love, kyl mun tulee suaki ikävä. Joten älä luule mitään "vääriä". Joo... Ikävä tulee :(

    VastaaPoista
  9. No ei musta estää oo,mutta kauhee ikävä tulee ja pahimmassa tapauksessa masennus pahenee

    VastaaPoista
  10. Baletti: Moikka nyt sullekkin :')

    Lotus: Tiiät että palaan! Toivottavasti masennus ei pahene :') Kerrohan nyt sit kaikille mun menot. Äsken kun lähdin Panfusta kuuntelin Selena Gomezin tot biisii ja jotkut laulo mulle, jotkut mm. juuso itki, mut niin se menee. Ikävä jää!

    VastaaPoista
  11. Hyvästi sulle sasse kunp mä näkisin sut ihan oikeesti

    VastaaPoista
  12. Oon ihan pihalla! Aluksi oot ihan panfu-fani ja rakastat bloggaamista, ja sit vaan töksäytät, ja loppaat! :S Surullistahan toi on! Onneksi nähään koulussa! ...Ja saan selville mistä on kyse!

    VastaaPoista
  13. Juuso: Jos luet mun uutta blogii ni siel on yleensä mun kuva...

    Unimuru: Joo niin saat selville... :') Tää vaan liittyy kaikkeen mitä mulle on tapahtunu...

    kirjotan tät mun nyt sillee että kuvaa ei oo xD

    VastaaPoista
  14. Eihii!!! Yhyää! Oli niiiin kivaa seurata!♥

    VastaaPoista
  15. Toivottavasti löydät etsimäsi...

    VastaaPoista
  16. Joo, mut nyt mua pidetään jonain dorkana ja kaikki vihaa mua! Et on tää munkin elämä kivaa! En haluu tulla kouluu huome!

    VastaaPoista
  17. Hatsune: Jooh

    Unimuru: Tuu tuu kouluun ny vaa! Mä en vihaa sua koska kuulut mun kolmee parhaasee kaverii ♥ Krisun jutut ei kuulu mulle koska niitä en oo sanonu

    VastaaPoista
  18. Todella Ikävää! Ikävä tulee! Onnea jatkoon mitä ikinä teetkin!

    VastaaPoista
  19. Sasse, sä et voi tehdä tätä mulle!! Tekis mieli itkee.. :( Ja Jenni Vartiaisen Missä muruseni on soi tuolla radiossa... Yhyyyyy!! En voi enää pidätellä kyyneliä. :*(( Sasse, sä olit mulle tosi läheinen, ja olet edelleenkin, enkä voi koskaan sua unohtaa. Tuuthan vielä joskus käymään Panfussa?
    Luin tän uutisen loven blogist eka... Älä tee tätä, Sasse! Tätä kirjoittaessani kaikki meidän ihanat muistot tulvii mun pään joka sopukasta, ja ne tulee ilmeisesti ulos kyynelinä. Olit ihana ystävä. Kiitos kaikista niistä hetkistä jotka sain kanssasi viettää. Vieläkin minua ihmetyttää, mikä sai sinut näin äkkiä loppaamaan. Eilisilta... en halua muistella sitä. Kauhee sählinki, sä olit ihan murtunu. Ja mä oon nyt, kun tajuan, että oot tosissasi.
    Mun on pakko lopettaa, ettei meidän talo huku tulvan alle. Muistelethan mua, Sasse, iltaisin sängyssä makaessasi, kun et saa unta, niin kuin mä muistelen sua?
    Miks radiossa soi pelkkiä nyyhkybiisejä? Vaistoaako ne mun tunteet siellä missä ne näitä soittaa? Vai onko se kohtalo? Voi tätä tunnetta! Viimeksi tunsin näin, kun melkein jouduin luopumaan lovelynataliasta. Se puristaa mun sydäntä kokoon... Mun tulee sua niin kova ikävä, ettei sitä voi edes sanoiksi pukea. Tekee pahaa katsoa tuta kuvaa tuossa yllä. Sä oot siinä niin viattoman iloisen näköinen...

    Nyt mä menen, ehkä viimeisen kerran, ja sängyssä mä rukoilen sulle hyvää loppuelämää. Hyvästi jää, Sasswwelovsku!

    ♥:lla, ystäväsi Jadetar

    VastaaPoista
  20. Panfu6b: Kiitti sullekkin kaikesta :')

    Jade: Voi kiitos sun kauniista sanoistas! Tulen käymään Panfussa sen verran kuin jakselen. Usko vain, mullekkin tulee kamala ikävä sua :'(( Niih... Eilisilta... Joo muistelen sua, mun rikollisen hyvän näköistä jadeani... :'D No onneksi voitte seurailla tapahtumiani tuolta omasta life time blogistani. Nähään sit joskus ♥

    VastaaPoista
  21. Eiihh!!! Juuri sun blogista mä sain alun bloggaamiseen! Ja nyt sa loppaat!!!:'( Noh... Kiitti kuitenkii kun perutsit tän blogin, ja mä sain sit innostusta tästä! En voi pidätellä kyynelii:'( :'( :'(!! No hyvästi!

    Anzu2♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  22. Voiihhhh eii!!! On vaikea luopua sinusta :'((( Mutta onneksi palaat, olit minulle tärkeä ja en unohda sinua vaikka et olisi panfussa :))
    Kiitos kauniista hetkistä ♥
    Nähdään vielä Sasseliini! :)
    Kaikkea hyvää ja sitäkin vielä parempaa! (= ♥

    Tassuttain
    sinua odotteleva lili100 ♥ olit suurenmoinen

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.