Lukijat

3. maaliskuuta 2011

Päiviii ♥

Möiröt kaikille! 

Mites päivä on sujunut? Mulla ihan hyvin... Hehe.... Lotus, Bloggari ja turbo on nyt sitte riidoissa. Ainakin jos mä käsitin oikein. Eilenhän Turbo ja Lotus eros ihan virallisesti :S En oikeen pysy kärryillä tässä hommassa...

Yhdessä jutussa sentään pysyn kärryillä xD Nimittäin karnevaaleissa! Olen nyt vihdoin saanut jatkettua sitä (onneksi) ja huomenna jatkuu! Tyhmää: Olin unohtanut heitellä karkkeja YHDEN pandan päälle kaupungissa... Ärsytti aikast paljon...

Yksi juttu nyt muuttuuu.... Se että.... että.... Toi moikka kohta (nyt möiröt kaikille) on tästä päivästä lähtien isolla :)))

Mitäs asiaaaa.... Ei mitään! No mä meen nyt, ja tästä tuli lyhyt koska kirjotin jo aamulla hiukan ( muistakaa lukea se ;) )

Tassutellen,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.