Lukijat

10. maaliskuuta 2011

Plan-päivä ja Kumbukumbu museoon :DD

Heippa! Kuuntelen tässä biisiä nimeltä "Fly to your heart" se on niin kaunis ♥♥

Tänään tapahtunutta: Olen itkenyt, mut on bannattu, olen odotellut... En haluu selostaa mun ongelmii mut samat ongelmat ku lotuksella, eli ongelmii jätkien kaa :( Noh, ei siitä enempää :)))

Elikkästä... Panfu Jumper on tullut iPhonelle! Ihmettelen, miksi en saanut sitä viestiä kun moni muu on saanut. Outoo... No mutta hei, Tillervon blogissa on nyt hutokauppa jutsku piirros töistä joten käykää antamassa äänenne ;D Mun työ on kolmas...

Nyt en oikee voi kirjotella mitää ku oon bannis... Vaikkei se siihe liitykkää xD

Tassutellen,
Sasse

2 kommenttia:

  1. Kyl sä mulle puhuit tänää...

    VastaaPoista
  2. Unimuru: Joo se oli ennen tätä kaunista bannia... Haukuin itteeni Panfussa ja siitä se banni tuli.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.