Lukijat

6. maaliskuuta 2011

You would not believe your eyes, If ten million fireflies, Lit up the world as I fell asleep...

Ajattelin että voisin ottaa sunnuntai-kappaleen nyt käyttöön! Koska olen kuunnellut yhtä biisiä (josta musta tulee ihan höpöhöpö) ajattelin että nyt TE haluaisitte kuulla sen! 
Pienenä varoituksena vaan että siihen biisin jää koukkuun, minkälaitan tämän postauksen loppuun. 
Itse asiassa sen biisin sanoja on hieman otsikkona (hieman juuh...) Mulla oli eilen hauskaa, mutta saate kysyä kuulkaas ihan vaan multa jos näätte mut (muut ei varmaa tiiä)

Karkkisota/kuja/ mikä onkaan jatkuu! Mä teen sen päivemmällä, milloin on tunnetusti eniten Pandoja.... Ajattelin pitää karnevaali juhlat minne pukeudutaan hauskasti! Ne voisivat olla huomenna.... Jep, tässä kutsu ;) Pistäkää kommii jos pääsette (muistakaakin tulla)

Karnevaalibileet
7.3. klo 17:00->
Tavataan jäätelöbaarissa, ja mennään mun majaan!
Muistakaa pukeutua hauskasti olitte kultapandoja tai ette ;)

Noni! Siinä se...

Auauauau... Mua sattuu jalkaan koska istun mun sängyllä kirjottamassa, risti-istunnassa :DDD Tuntuu aika pahalle koska mun jalka on huonosti... Eilenkin aamulla mun käsi oli niin puutunut että ku tökin sitä, en tuntenu mitään. Ja ku väänsin mun sormee ni en tuntenu mitää! Sitte aloin läpsii sitä mun kättä toisella :DDD Mul oli aika hauskaa....

Tässä oli taas kunnollinen postaus! Huomenna nähdään!

Tassutellen,
Sasse

Sunnuntain kipale (ylhäällä)

ps. muistakaa lukea Aivan Panfun blogipostaus jossa mun erikoisreportaasi ;)))

Hyvää laiskiassunnuntaita kaikille! kirjotetaankohan se yhteen... :SS

6 kommenttia:

  1. Sä kuulit sen biisin multa, ja nyt sä lesoot sillä sun blogissa! En oikein tykkää...

    VastaaPoista
  2. Unimuru: En LESOO vaan se on hyvä biisi. Sitä paitsi tiesin että oon kuullu sen joskus ennekin, ainakin vuos sitten! Kyllähän kaikki saa kuunnella mitä haluu, onkos sillä välii että kuulinko sen sulta vai en.

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista
  3. Meiän luokka-aste on ihan hulluna siihen! You would not believe your eyes, if ten million fireflies, lit up the world as I fell asleep... 'coz they fill the open air, leave teardrops everywhere, you'd think me rude but I would just stand and... stare! I'd like to make myself believe, that planet Earth turns slowly. It's hard to say I'd rather stay awake when I'm asleep, 'coz everything is never as it seems...
    Huhhuh... osaan sen melkeen ulkoo, koska aina kun meillä on kuvista, niin me saadaan soittaa musiikkii, ja tää on ykööstoivee... tai oli, nyt se alkaa mennä pois muodista :D

    VastaaPoista
  4. Negrita: Hyvä että teijän luokka pitää! Mäki taidan koht osata sen jo ulkoo :)))

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, että joku muukin alkaa tykkäämään Owl Citystä! ♥

    Ja Unimuru, tuo juttu, että Sasse kuuli sen bändin sinun kauttasi, ja et pidä siitä, että nyt hän ns. "leijuu" tuolla biisillä?
    Jos itse menit kertomaan hänelle?
    Ja jos pidät siitä itsekkin, mikseivät muut saa?

    Mutta en nyt liity enempää..

    VastaaPoista
  6. Kata: :))) Fireflies jää vain soimaan päähän että sitä aina kuuntelee, kuuntelee, kuuntelee... Kata, olet kyllä oikeassa. Miksi muut ei saa pitää jos itekkin pitää? Jos Unimuru kerran pidät tästä, ja mä pidän. Sehän vain osoittaa että sulla on hyvä musamaku koska kuulin tän sulta :) Ja sulla on hyvä musamaku ;)

    Tassutellen,
    Sasse

    ps. ei ruveta nyt käsittelemään asiaa enempää

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.