Lukijat

27. huhtikuuta 2011

Tasokone toimii!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZHUENkFYPFY mun youtube tilin nimi on sasse9898. Toivottavasti pyydätte kamuks!

Heippa kaikki! Yllä on linkki mun, viljamin ja eemilin panfu videoon. Suosittelen teille lämpimästi viljamin sekä eemelin blogeja! Nämä pojat ovat tosi kivoja ja hauskoja tyyppejä!!!!

Tasokone toimii! Onnea Matata, pääsit 50 tasolle!!!!! Mulla on vielä 5 tasoo suoritettavana :P. Näin kun kaikki lähtivät niin iloisina tasokone luolasta ♥

Mulla ei oo mitään iloittavaa: Kädet tärisee, huono olo, täytyy päästä vessaan koko ajan. Vatsatauti. Sain sen tänään päivällä. Ei meidän leffailta taidakkaan onnistua Spindi :((( Riippuu että jos tää ei ookkaa vatsatautii vaan oon syöny jtn sopimatonta...

Onneksi mulla on hyviä biisejä kohta koneella niin se auttaa mua ♥. Nyt yritän ettii jtn kivoja vaatteita joita voisin ostella. En kyllä tiiä paljon rahaa mä omistan xD Yhet hiukset mä ainakin ostan ;)) Ne on tosin vaaleet :( Mutta jos mä löydän jotkut muut kivat, ni ostan ne :D 
Kun katon noita kuvastoja, huomaan että vanhat vaatteet on ollu kalliimpia kuin nää uudet nykyiset! Hassua. Oon ostanu nyt 3 hiukset -.-

Tassutellen,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.