Lukijat

28. toukokuuta 2011

Düp, düp, düp, düp, düp, düp, düp....+lukekaa ihan oikeesti!!!!!!!

♫Stamp on the ground. Jump, jump, jump, jump...♫
Hih, mulla on soinut tuo biisi päässä eilisestä illasta saakka :D Ja nyt kirjoitan tätä, kuulokkeet korvilla ja Stamp on the ground pauhaa mun korvissa. Hyvät bassot näis mun kuulokkeis... No mutta sitten muihin asioihin
Kuukauden Bloggarit valitaan huomenna. He saavat vielä haastattelut ja sitten se on siinä. Kuukauden bloggareita kyllä valitaan, mutta he saavat vain tikkarin ja jonkun maininnan. Kyllähän se mullekkin kelpaisi, mutta oon aina haaveillu erikoisreportaasin tekemisestä xD 
Sitten.... Sirkusvideo kilpailuun oli tullut yli 500 videoa mutta vain 10 oli päässyt tähän listalle. En itse nyt laita niitä videoita mutta saatte katellä niitä tästä. Mutta ne ketkä olivat siinä listalla tulee tässä:

1. sija: Fab99ienne
2. sija: Anniie0815
3. sija: Multimati9
4. sija: friendofMicko
5. sija: Erik0170
6. sija: Battybatounette
7. sija: Fairytalelotte
8. sija: jomyl69
9. sija: XxLisaPopsterxX
10. sija: Awallmovies

Waude! Katoin noi kaikki videot ja kaikki osallistujat olivat superhyviä! Se hamsteri (fairytalelotte) oli supersöpö ja oikeestaan mulla on myös hamsteri ♥ Tico, hamsterini, täyttää tiistaina 2v. joten sen elämä alkaa olla lopuillaan :( Olen kuitenkin harkitsenut marsun ottoa mikäli äiti suostuu. Kyllä se pehmitty Ticollekkin. Niin ja jottei väärinkäsityksiä satu, Tico on tyttö :D

Mun maha murisee eli siis on aika mennä! Heipsan ja nähdään panfussa tänään!

Tassutellen,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.