Lukijat

4. toukokuuta 2011

Kysymyksiä ja vastauksia


Eli anteeksi ensinnäkin vähäisestä kirjoittelustani. Mutta mennään suoraan asiaan. Otsikon mukaan kerron teille nyt vastauksia joihinkin juttuihin. K=Kysymys ja V=Vastaus. Kerron teille perin pojaisesti joihinkin vastauksia
K=Miksi olet niin surullinen aina? V=En ole surullinen! Eikä mulla ole Juusoa kohtaan mitään tunteita!!!! Jos te ootte luullu niin... Se oli totta kerran mut eipähä oo enää
K=Tuletko puumajaani? V=Juup
K=Pyydätkö kohta anteeksi kaikilta? V=En tahdo paljastaa mitään. ÄLKÄÄ rullatko alas!!!!
K=Muutatko tapasi? V=En ymmärrä kysymystä. Tai juu, koska itse laadin sen :DD. Muutan. Yritän olla avuliaampi ja kiltimpi kaikkia kohtaan 
K=Käsi sydämelle Sasse, miksi laadit nämä kysymykset? V=Koska tahdoin teidän tietävän mitä ajattelen.
K=Tahdotko vaikuttaa muiden päätöksiin? V=En enää ikinä
No niitä oli vähän. Jos teillä on jotain mielessä (joka ei ollut tuolla) voitte laittaa kysymyksiä ”Sasselle kommetteja” sivun  kommeihin. Tahdon tehdä oleskelustanne minun kanssa hyvin mukavaa, joten pliis, kysymyksiä :))) Ja Juuso jos luit kiellostani huolimatta, älä tule valittamaan, kiitos! Tahdon vain aloittaa puhtaalta pöydältä joten,teen toisen pandan panfuun, alan keräämään rahaa sille Panfussa, odotan 25.päivään, hankin kultiksen sille uudelle pandalle. Ne on mun tavoitteeni. Ehkä... Kun oma mussu Sasswwelovskuni on jo 45 tasolla niin en tahtoisi menettää sitä  Sasswwelovsku on niin vaanhakin.
Sitten seuraavaan aiheeseen: Anteeksi pyynnöt
Anteeksi, Spindille jota olen jollain tavalla loukannut.
Anteeksi, Juusolle jonka kanssa olen riidellyt.
Anteeksi, Iigorille koska menin haukkumaan sinua suutuspäissäni sinun selän takana (okei sanoin vain että ”Se oli siis Iigorin vika!!! Se kakara...” Mutta anteeksi jumalattomasti).
Anteeksi, kaikille niille joille olen ollut röyhkeä.
Anteeksi, lukijoilleni koska olen luvannut tyhjiä.
Anteeksi, sinulle joka luet tätä.
Anteeksi, itselleni joka on mennyt tekemään maailman tyhmimpiä tekoja.
Anteeksi, Lovelle, tiedän että Juuso on entisesi.
Anteeksi, Jade kun jätin sinut silloin niin kylmäsydämisesti.
Anteeksi, Late kun erosimme. Tiemme ei ole tarkoitettu yhteen :’(
Anteeksi, sinulle joka luet tätä (taas) koska tässä on näin paljon asiaa ja tästä taitaa tulla megapostaus.
Anteeksi, Lilille kun menin haukkumaan häntä suutuspäissäni (tietää kyllä itse).
Anteeksi, Hannahille kun sanoin videolla että hän valehtelee (ei valehellut).
Anteeksi, Kissalle kun olen sanonut että olet itserakas.
Siinä ne. Kertokaa vielä mistä minun pitää pyytää anteeksi. Nyt on sopiva hetki. Pyydän siis tälleen julkisesti kaikilta anteeksi joita olen loukannut, haukkunut, moittinut...jne. Yritän vain parantaa tapaani eikä tämä ole mikään hetkellinen!!!! Jos sinulle oli osoitettu joku anteeksi pyyntö, pyydän, lue se vielä kertaalleen, maistele sitä ja jos tahdot antaa anteeksi: Se on yksi kynä minun pöydän siivoamisestani. Jos hyvin moni antaa anteeksi niin olen varmaan jo saanut puoli pöytää siivotuksi Pyyhin sanani, pyyhin tekoni, pyyhin kaikki pois (paitsi teidät) mielestäni ja aloitan uuden tuoreen elämän. Lukekaa lisää oman elämän blogistani tästä suuresta urakasta. Olen taas kuvoissa täysissä voimissa tämän projektin kanssa. Olen myös valmiina tekemään mitä tahansa Juuson no ei...KUN BLOGGARITIKKARIN eteen :))) Olkaa varuilkanne! Sasse tuleeeee!!!! *lähtee juoksemaan supermiestyyliin ympäri käytäviä*

Sitten Panfun asioihin vihdoin :DD. Meitä salakuunnellaan! Proffa on tosin keksonyt jotain tai jotkust hatut? Lukekaas:

Hehe, Ella ja meikä hoettiin sille robolle kaikkia hassuja lauseita, että saataisi harhautettua Evronia. Mä kerroin sille, että me Pandat rakastetaan sinappijäätelöä, sataman kapteeni on karatemestari, ja Ella on allerginen ruusuille. 
Ja mä kerroin, ettei Max osaa uida ja tulivuorella asuu pelottava jättiläismonsterikilppari.  Se oli tosi hauskaa! Teidänkin kannattaa kertoa robotille kaikkea höpön löpöä, niin ehkä Evron alkaa valmistaa sinappijätskiä eikä uskaltaudu tulemaan tänne jättikilpparin ja karatekapteenin pelossa.  Se olisi hassua! Voi olla, että saammekin Evronin nalkkiin hänen omilla aseillaan. Hihii!
No on niilläkin jutut. Se robo muutes näytti aika omituiselle kun menin tsiigailee. Ja kultapandat saa taas täl viikol lahjan. Mitäköhän sieltä tupsahtaa...Pelaajakortiin tausta!! Jee oonki kyllästyny kaikkiin vanhoihin. 
Tassutellen,
Sasse

PS. Jep, tästä tuli megapostaus ja kiitos kun luit tänne asti.
PPS. Yllättävää kyllä jaksoin kirjoittaa tämän.

6 kommenttia:

  1. Sasse, sun ei tarvii pyytää multa anteeks, vaan mun sulta..
    (Me ollaa Juuson kaa yhes..)

    VastaaPoista
  2. Sasse! Millon se on tapahtunut että oot haukkunut muooo <.< Haluun tietäää...äää...ää...

    VastaaPoista
  3. iigor: Sillonku Juuso "ajatteli" lopata(kko?) Nii ku olit sanonu sitä 9-7 vuotiaaks(ko?) :) Ei muuta muuten sä paraaaaaaaaaaaaaaaas
    (ei jaksanu kirjautuu)

    VastaaPoista
  4. Joo, voinhan mä sulle anteeksi auttaa, mut se ei sinänsä vaikuta siihen , että mun elämä on P:stä just ny. Siihen vaikuttaa niin monet muut ihmiset. Ja oon varma, et sä tiedät kuka se on.

    Mut joo, saat anteeks rakas kamuseni ♥

    VastaaPoista
  5. Spindi: Kiitti ku annoit ♥

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.