Lukijat

6. toukokuuta 2011

Suomi puhtaaksi päivässä!

Heippa! Eilen Max ja Ella oli panfussa. Maxin aikana mä oli DJ ja sitte Ellan aikana.... En mikään :DD Otsikko on sama kuin Jennalla eli mulla. Jos jaksatte lukekaa mun omasta blogistani sitten lisää koska en jaksa selittää taas (laiskuus kun olen) :)). 

Tänää näin aika monia pandoja mutta varsinaisesti jutustelin Jaden kanssa. Kyllä sitä tuli Catrinkin kanssa höpistyä ;).

Ei nyt muuta (laiska kun olen, en jaksa kirjoittaa)

Tassutellen,
Sasse

ps. Jennan eli mun blogissa on testi sivulla tekemistä. Käykää kurkkaamassa TÄSTÄ :)) Olis kiva jos tekisitte sen testin ja laittaisitte kyselyyn oman tuloksenne. Nyt siihen on laittanu kolme :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.