Lukijat

9. toukokuuta 2011

Olen aika onnekas pandu ♥

Heips! Taas... Mutta siis kun tein tänää uuden tyypin jonka nimi on Sasseliini ni onneks tein sen! Nimittäin tossa kun oltiin piilosta, kyllästyin olemaan piilossa joten lähdin Negin luokse. Siellä oli myös Tillervo :)) Aloin huutaa Panfutiimille että korjaisi etsi ystävä toiminnon (ei se sittenkään ollut rikki). Mitäs muuta...? Niin ja sitten aloin vaa muutenki huutaa niille. Sit mut heitettiiki ulos. :PP Oon aika paha kyl ku oon alkanu huutaa kaks kertaa panfutiimille ja kerran pyysin anteeks. Kaikista noisa 3:mesta syystä mut on bannattu... Hih, olen pahis...

Siitä tulikin mieleen että pyysin taas tänään anteeksi panfutiimiltä käytöstäni. Nyt tiedän etten saa yksisarvisen satulaa millään keinolla.... :(( Höh, oisin tahtonut sen. Ja mulla on nyt kyllä sitten toinenkin onkelma. En nimittäin tiedä kuinka kauaksi aikaa mut on bannattu!!! Nyt saan vaan odottaa ettei koko loppu panfuilu ajakseni ;)) Kerron teille huomenna jatkoselvityksiä.

Tassutellen,
Sasse

ps. Suomi-Venäjä ottelu tällä hetkellä 2-2 (19:31)
pps. on muutes jänskää toi jääkiekko...
ppps. taidankohan tykätä jääkiekosta?
pppps. ei, se on mahdotonta....

6 kommenttia:

  1. Voi Sasse, Sasse, Sasse...
    No onneks pyysit anteeks. Ja muute, jäkis on hiirveetä!

    VastaaPoista
  2. Love: Älä ny säkin aloita sanomaan sasse, sasse, sasse... :DDD Kyllähän se joo on hirveetä.

    VastaaPoista
  3. Sasse, sasse, sasse, mites se myt noin tollaviissiin lipsahti?

    VastaaPoista
  4. Unimuru: :PPP haha, mulla sattuu kaikkee ja aina

    VastaaPoista
  5. Hyvä sasse! Mut onneks sun banni loppu. Hauska toi loppu... :D Ja love ja Unimuru: hyvä, tekin alatte oppia! Toi Sasse Sasse Sasse lähti multa. Kohta kaikki osaa sen. :DD Sasse, arvaa kenellä on mahtava blogi? Sulla. =) Ja muuten, en oo loppaamassa, se oli vaan joku tilapäinen mielenhäiriö tms. :D Eli kaikki okei. =)))

    ♥:lla, Jade

    VastaaPoista
  6. Jade: hihih, hauskahan minöö olen ;) Kannustat sitten tuota sasse sasse sasse-juttua jatkamaan. No ei siinä mitään :) Oi kiitos jade mussuni ♥ Hyvä ettet loppaa. Mää pyörtyisin...

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.