Lukijat

25. toukokuuta 2011

Postikortti Panleeltä

Hei kaikki! Tiedän, kirjoitteluni on jäänyt hiukan vähemmälle mutta vain siksi koska blogger ei suostu kirjautumaan mun toiselta tililtä :( 
Tämäkin teksti tulee varmaan pinkkinä koska olen toisella selaimella, eli en Google Chromella.

Mutta, siis öö...Panleeltä on tullut postikortti! Se on Ellan isoisoisoisältä.
http://blog.panfu.de/wp-content/kungfu_Panda.png
Hän näyttää kovin...Rauhalliselta! Hän tulee Panfuun tässä lähiaikoina. Ladolla voi käydä lukemassa sen postikortin mutta koska rakastan kirjoittamisa ja mulla on aikaa, väsäsin sen kortin tänne! Lukekaas:

"Rakkaat Ella ja Max,
Olin tänään aivan rauhassa juomassa jokaaamuista babmuteetäni, kun luin kiinalaisesta sanomalehdesä, että Evron ja Kitkeröaiheuttavat harmia Panfussa. Suojeluvaistoni heräsivät heti. Tulen lopuuviikosta Panfuun opettaakseni kaikille pandoille Kung Fun jalon taidon. Odotan näkeväni teidät torstaina linnan terassilla. Mukava nähdä teitä,
Teidän,
Pan Lee"

OHO! En muuten muistanutkaan koko Evronia tai Kitkeröä koska, Evronin juttu on hiukan jäänyt kesken :// Mitäköhän niillä Panfutiimiläisillä on päässä? Ehkä ne keksii jotain tosi TOSI jänskää puuhaa meille.
Ohops! Kello onkin paljon! Oijoi ja mulla on vielä reppukin pakkaamatta...
Tassutellen,
Sasse

ps- ei se teksti tullutkaan pinkkinä :)

Hiphoppari19 haastattelu (tummennetut mun)
Kuka olet? -Olen hiphoppari19. Aina hyvänmielinen.
Kuinka monta päivää olet ollut panfussa? -34.
Mitkä ovat lempipaikkasi panfussa? -Jädebaari, kaupunki ja hotboom sali.
Onko panfu kiva paikka? -Noh tota, Pandanda ja Panfu ovat yhtä hyviä.
Kuka on paras ystäväsi? -Pikkusiili10, Lili ja sinä.


Kiitos hiphopparille haastattelusta :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.