Lukijat

26. toukokuuta 2011

Aamuaa!

Moi! Ja hyvää huomenta! :) Kuuntelen tässä hyvää musaa youtubesta ja kirjoittelen tänne ♥ 
Jiiihaaaa mä meen tänään kymppiin kouluun ni ois aikaa tehä vaikka kilometri postaus mut ei. Se ois liikaa ;D No mutta mun koulupäivä kestää 10.00-16.30(-17.00) Eli aikas pitkä koulupäivä eikös? No mutta pitkiin on totuttu, onhan meillä koulussa nytkin tai siis pitäis olla tänään 9.00-15.00 koulua :D. Näihin on kummiskin syy eikun siihen ekaan (Mitä mä oikeen höpisen?!) Siis nyt tämän päivän eXtra-pitkään päivään on syynä lintsille meno. Mutta ei siitä muuta. 

Ohhho! Se...Pan Lee on Panfussa tai siis ainakin PITÄISI olla. Katsotaas....
Kattokaa rakkaat :::


Juu-u sain n....0pojoa!! (Pojot=Pisteet) Eli nolla pistettä ja mulla on perustaidot hallussa ö.ö hassua.... Niin sitten pitää tulla tiistaina takaisin. Ja siitä saatiin sitten semmone ninjapuku....Hups! Siis Kung Fu-puku menee mullakin kaikki sekasin näin aamusta :D



Niiin! Ja sitten kuvastoon (siis vaate) oli tullut uusia vaatteita ^.^ Ne on semmosii maa juttuja. No niitä oli vähän... Sovitin sitten sitä yhtä vaatetta ja päädyin ostamaan sen. Hitsi ku sitä ei voi palauttaa....

Illalla keikalla
Jatkobileissä


Muodonmuutos xDD
Ja sitten nätti vaatetus rannalle

No siinä oli aika paljon kuvia ja mun maha murisee niin kovaa että pitäis mennä ruokkimaan se ;) 

Tassutellen,
Sasse

ps- En laittanut sitä kuvaa koska noissa on aika paljon mun kuvia :)

3 kommenttia:

  1. No mä en ees ku laitoin sen pelin mulle ja lähin siittä pelistä heti pois.Ja silti perustaidot hallussa xD

    VastaaPoista
  2. P.S.Tuosta kommasta tuli toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi sekava.

    VastaaPoista
  3. Pokemon: Ok. Aik sekoo sen tyypin jutut. No ei tullut sekava kyl mää tajuun ;D

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.