Lukijat

16. kesäkuuta 2011

Hola Hola!

Kekkasin tänään tosi kivan jutun kun olin Panfussa eemilin ja ipandan ja verkun kanssa :D Nimittäin 

PUKEUDUTAAN HASSUSTI!-PÄIVÄ

Kutsu on tässä:

Eli siinä lukee

Pukeudutaan hassusti! Vain taivas on rajana :) 
Pukeudu niin hassusti kun voit ja paras asu palkitaan! 
Tule Sassen Majaan 17.6. klo 18.30
Tulehan mukaan!

Jos taas joku tahtoo, kutsua voi levittää eteen päin niin saadaan mahdollisimman monta osallistujaa. Picnik ei toiminu joten en voinu tehä kuin paintilla sen :) No mutta, tänään ruokin Pingoon jäätelöllä jossa kestikin koska se ei suostunut antamaan jäätelöä sille pingulle! :O se oli outoa mutta kirjauduin ulos ja sisään toiselle servulle niin sitten se auttoi. Siitä sainkin sen huivin ja Pingoo ja sen perhe kumarsi mulle ;D Pingoo ja sen perheelle tämä päivä oli erityinen sillä ne hyppäsivät LASKUVARJOLLA! Waude! Mun iskä on hypännyt laskuvarjolla ja se kerto että se hyppääminen on tosi siistii! Mä en ite uskalla  Ehkä sitten isompana!


Jatketaas...Sitten kirjauduin taas takaisin serverille jossa kaikki muut oli. Verkku ja iPanda pukeutuivat hassusti koko ajan ja iPanda sanoi koko ajan että on kaunis. Sitten i sanoi että mä oon ihan kaunis xDD   

Piirtelin tänään lisää juttuja Panfu vihkoon ja niin kuin lupasin, kerron lisää teille siitä. 
Nyt ensin vaikka.....

Olen Sasswwelovsku eli Sasse tuttavallisemmin. Aloitin Bloggaamisen Ellan ja Maxin innoittamana vuonna 2010 Marraskuussa 12. päivä. 

Parhaita ystäviäni Panfussa on Jadetar, lili100, koala2000 ja iigor. Mutta pidän kaikista pandoista! Aloitin Panfussa pelaamisen huhtikuun 2. päivä vuonna 2010 eli olen konkari panfussa :D
Lempipaikkani Panfussa on puumajat ja yleensä olenkin ystävieni majoissa. Pidän kavereiden kanssa olemisesta ja ihan vaan rennosta meningistä. 
Tykkään piirrellä ja kirjoittaa blogia."

Hmm...Mitäs sitten?... Juu! Tahdotte varmaan kuulla mitä ensi kuulle on suunniteltu? Noh, kaikkea on voi paljastaa mutta liittyy juhliin aika lailla ja voisinkin sano että Yhdelle viikolle on jopa teema ;) Nyt tähän mennessä ens kuulle on vasta kolme juttua mutta sinne pitäis tulla viel kaks. Mulla on periaatteena että joka kuukaudelle on viisi juttua jotka voi olla vaikka teemaviikko, juhlat, joku teema päivä ja silleen. + kisat on merkitty tähän kyseiseen tapahtuma kalenteriin. Elokuulle on jo suunniteltu yksi judsku mutta en voi kertoa enempää ;))

Tassutellen,

ps-tästä tuli mukavan pitkä, toivottavasti jaksoitte lukea

2 kommenttia:

  1. Huomasin nyt postisi ;) Laitoin kuvan blogiini tässä linkki :)
    http://3.bp.blogspot.com/-285CLI7Mhek/TftQppkH9KI/AAAAAAAABg4/GVOpHmPO0CA/s1600/Sassen+kisaan.jpg

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.