Lukijat

19. kesäkuuta 2011

Anteeksi anteeksi!

Heippa! Annteeksi kun en päässyt silloin Pukeudutaan hassusti päivälle! Mulla oli yksi meno ja niin on ollut nää muutkin päivät.

Vramaan olette lukeneet ahkerasti Ellan ja Maxin blogia? Hih, siellä kirjotetaankin Pingoon laskuvarjo hypystä! Ja juhlat alkavat ens viikolla mun ymmärryksen mukaan :) Sisään ei pääse ilman frakkia ;) Niin, juhlat starttaavat keskiviikkona.


Sasse kiittää ja kumartaa ja klikkaa julkaise teksti nappulaa!

Tassutellen,

6 kommenttia:

  1. Sasse, tiiätkö sä siitä anonymppä kommaajasta siis oikeasti jotaki? Kerro ihmeessä jos suinkin! :O

    VastaaPoista
  2. Mä tulin kysymään tänne sun blogiin juuri samaa kuin Tillervo. Eli tedätkö sä oikeasti siitä anonyymi kommaajasta mitään? Kerro ihmeessä jos tiedät, koska me kaikki yritetään saada se kiinni. Ei se haittaa yhtään mitään jos kerrot.

    VastaaPoista
  3. Minä tulin kanssa kysymään samaa asiaa, Sasse ;) Kerro pois, jos tiedät jotain - tämä sotku selviäisi paljon helpommin ja nopeammin!

    VastaaPoista
  4. Kaikille teille uteliaille: Ensinnäkin, mä en voi sanoo yhtään mitään, vaan sen takia koska tulis hirvee härdelli jos kertoisin ees vähääkään. Tästä ei tiiä kukaan muu paitsi Tillervo (tai ainakin pitäisi tietää). Mutta yhden asian sanon, Tiiän jotain

    VastaaPoista
  5. Sasse, oikeesti, sano jotain. Mua alkaa jo vähän epäilyttää...

    VastaaPoista
  6. Anzu: En kerro. Ja anteeksi, mut älkää nyt enää vaatiko niitä tietoja koska mul on ns. vaitiolo velvollisuus.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.