Lukijat

26. kesäkuuta 2011

Jännitystä...

Hoi! Eikun Moi! :DD Sanat on sekasin... Juu, odottelen KOKO ajan että kkb:t ilmotetaan. Luin äsken Juuson blogia. Juusokin on kattonu koko ajan. AIKA MONI on kattonu koko ajan. Pelottaa. Jännittää. Ja kaikkee. 
Mulla on kivat punaset jäljet mun kädessä =.= Nimittäin kun nousin maasta kovalla vauhdilla koska otin meijn koiran syliin ja sen puun oksa raapi mun kättä. Nyt se on ihan ok.

Tänää ei oo tapahtunu mitään :) Näin vaa pari kaverii, leikin supersankarii ja jne. :D

Tassutellen,

ps- kommentoikaa KKB:t jos ne tulee viel tänää koska en enää oo tulos koneelle paitti illalla, tai yöllä. Kännyllä. :DD

3 kommenttia:

  1. Jihuu! KKB:t on tulleet! Harmi ettet sä ollut niissä :( Mut Juuso oli! Mut silti harmittaa kun sä tai mä ei oltu siinä :(

    VastaaPoista
  2. Käytkö lukeen mun blogi tekstin? Ei siis kokonaan tartte mutta sen mikä on kuvien alla. Niin jotain siitä.

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.