Lukijat

27. kesäkuuta 2011

Omg, happi loppuu....

MOIIIIIIIIIIII! :D Öö... Eilisestä heti alkuun:

1. Odotin 2 tuntia kuukauden bloggari julkistusta
2. Kun ne tuli kaveri lukine mulle
3. Hiljennyin, en uskonut sitä
4. En oo kuukauden bloggari totean...
5. Painan pääni sänkyyn ja alan itkeä (niin kuin joku olisi kuollut)
6. Itken vieläkin ja huudan "Miks mä en oo?! Miks mä en oo?!" + manaan joitakin pandoja juusoa
(Anteeksi)
7. Rauhotun
8. Katon telkkaa ja luen ellan ja maxin postausta uudelleen
9. Alan taas itkeä (äiti lohduttaa)

Mut silti onnea kkb:t. Ens kuukautena oon varmasti yks kkb:eistä. Varmasti. 
Juttelin tänään Iigorin kanssa ja se sano että antais tikkarin mulle jos vois ♥ Kilttiä. Luin Aivan Panfua ja Catri oli antanut mulle kunniamaininnan hyvänä bloggarina ♥
Hmm... Mitäköhän vielä... Juu ei tosta mtn.

54 tason uus hymppä


52 tason uus maja


Ihan kivoja :) Tahtoisin ton majan khyl.. Ella on vihanen :( Max oli tehnyt sitä sen rokki juttua ja sit Ellan ne muskelit POKSAHTI :O Nyt sitten ella siis on vihanen... Keskiviikkona kuullaan lisää :) No, mä oon nyt kotona, okei oon ollu aika kauankin.

Joo no mä nyt klikkaan julkase teksti. Illalla alan aina kertoo salaisuuksia ni en taho että nyt tapahtuu niin.

Tassutellen hupsu,

2 kommenttia:

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.