Lukijat

5. kesäkuuta 2011

Uninen sasse kirjoittaa....


Kamaria näkee kristalli pallostaan tulevaan ja nyt siellä näkyy surullinen Pingoo, Pokopetsi. Ella ja Max aikoo koluta kaikki rannat läpi jotta he löytävät tämän surullisen Pingoon. He raportoivat meille huomenna lisää.

Seikkailin Panfussa tänään ihan yksin. Menin kaikilla pandoillani (11kpl) panfuun (suomen) ja koikkelehdin muutenkin vaan siellä kuin päätön kana. Vaihdoin Englannin Panfuun mutta siellä ei ollut tekemistä ja sitten vielä kävin Ruotsin Panfussa. Ajattelin laulaa "den glider in" mutta ei voinut :( Noh, yritän sitten vielä päivällä.

Niin kuin huomaatte varmaan, ulkoasu on taas hiukan muuttunut. Sivupalkkeihin on tullut oma tekemiäni kuvia joita EI saa kopsata! Luvatta kopioiminen on aika töykeää. Sitten siellä on semmoinen kuin "Klikkaa tästä uuteen kisaan!" laatikko eli jos kisa teksti vaikkapa katoaa, siitä laatikosta klikkaamalla pääsee takaisin. Tosin se menee suoraan kommenttejen kohalle mutta se nyt ei haittaa, rullaatte vaan ylös koska kisa on yleensä heti ekana. Tai jos olen vaikkapa laittanut kommentteihin kisan ohjeet ettei tartte rullailla :))
Mun loppukuvakin on muuttunut ja kun menette ihan alas, tän blogin loppuun niin näette kuvan jossa lukee "Tulehan uudestaankin. Kiitos kun kävit!" 
Nuo sivutkin uudistuu tässä kesäkuun mittaan ja viimeistään ne on valmiit 10. päivä
Katsotaan nyt ;DD
Mutta mä taidan mennä takaisin nukkumaan koska heräsin 6:33 ja menin nukkumaan eilen vähä yli ykstoista.

Tassutellen uninen,

3 kommenttia:

  1. Moi Sasse mä heräsin joskus kymmeneltä xDD !!!

    Mul ois muuten asiaa, miten sait tosta näitten tällästen etusivu apusivu ja niitten reunat pyöreiks??? Kiitos jos autat! :)

    Terveisin, i

    VastaaPoista
  2. Sasse sain sen mun piirustuksen valmiiksi siihen sun kilpailuun. Se on mun blogi tekstissä :) HUOM: Lue se teksti kokonaan :)

    VastaaPoista
  3. i: Ja mä heräsin nyt sitten tokan kerran puol kaks toista xDD Laitan sulle ohjeet apusivulle!

    Laura: Okei, käyn lukemassa. Luen kokonaan :)

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.