Lukijat

22. kesäkuuta 2011

Parrrty!

Moiiii! Oon juhla tunnelmissa! Ensinnäkin Panfussa on ne jää juhlat linnan tanssisalissa JA monen mun sukulaisen synttärit on tässä lähellä, ihan peräkkäin! Tässä on mun asuni, ja huomenna tulee taas uusi ;)

----korjaaaaa----
Bloggerin kuvan lisäys ei toimi mulla juuri joten laitan huomenna jos se toimii niin sitten laitan tämän päivän ja sen päivän asun samaan aikaa. Sormet ristiin kaverit!

Tänään tapasin Loven, Nupun ja Minin. En muista oliko siinä neljäskin jonka näin mutta uskon että ei. Joitakin kavereita en oo nähny pitkään aikaan ja toisten kanssa hengaan melkeen joka päivä. Siitä huolimatta, olette kaikki ihania. Ja sitten näin myöhemmin garyn, lilin, tiirun ja maskin. +Loven taas.
Mutta koska olin niin pöpi ja en päässyt Pukeudutaan hassusti päivään niin ajattelin järkätä uuden. Tosin, nyt niin, että pääsen itsekkin ;) Kerron huomenna lisää mussukkani!

Hassu Tassutellen,
Sasse

joka on vihainen bloggerille :D Ja jota naurattaa silti xD

4 kommenttia:

  1. Sasse vastaatko mun sähköpostiin..?

    VastaaPoista
  2. Tiitu: SORI SORI! En oo käyny siel vähään aikaan mutta vastaan joo tnä.

    VastaaPoista
  3. Sasse. Tänään (22.6) lähetit sen komman niin haluan liittyä. Sinä taidat olla vai se pääjohtaja? Kirjoitan tänään varmaan blogiini tuosta olokosta. Ja muutenkin blogistani. Koska ylis ja tausta on muuttunut.

    Muuten yksi kysymys. Missä aina tapaisimme olokossa?

    VastaaPoista
  4. Laura: Kiva kun tahtoisit liittyä :) Juu ehkä. Riippuu että jos joku muu tahtoo olla. En tiiä missä nähtäis. Pitää miettiä!

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.