Lukijat

25. heinäkuuta 2011

Vanhoja tuttuja!

Moi kaikki pandat! Tapasin tänään pari kaveria jotka olin viimeksi nähnyt kauan aikaa sitten! Katsokaa:


 Sporttassu ja Ankkis oli kiva tavata taas! 

Sain eilen ladattua fontteja tietokoneelleni! Voin kertoa mistä niitä hankin jos kysytte kommeissa ^^

Käytin tänään HIUKAN mun rahaa! Mul on oli yli 2000 pandakolikkoo ja nyt on enää 28 xD 

  
Nämä yllä olevat hiiret saa palkinnoksi Oscarin tentistä. Myös saa surffausajokortin sekä pandakolikoita (ne tuleekin mulle tarpeeseen;) Ella ja Max kertaa vielä Pienestä opaskirjasta juttuja, niin kuin minäkin! 


Netissä todellakin pitää olla varovaisia ja jos haluaa nähdä ystävänsä oikeassa elämässä eli irlissä, kannattaa vanhempi olla mukana :)

Tassutellen nettityttö,

6 kommenttia:

  1. Moi Sasse! Ja muuten kysyisin, että mistä latasit ne fontit josta puhuit?
    Nähdään! Olen luultavasti huomenna klo 10-11 panfussa.

    VastaaPoista
  2. Määkin haluaisin nähä mun vanhoja tuttuja... Mut ne on vaan niin lopannu >:( No en enää maha mitään... Onhan niitä vielä sellasiiki kamuja jokka ei oo lopannu,, kuten sää. ;))

    ~Musi~

    VastaaPoista
  3. Sasse... Etkö siis enää oo mun kamu? Kuulin Empulta että sanoit mua luuseriks... Toivottavasti vastaat...

    < i

    VastaaPoista
  4. Ankkis: dafont.com :) Sieltä ne löytyy

    Musi: Kiitti :))! Enhän minä minnekkään lähe moneen kuukauteen vielä

    i: En ikinä ikinä ikinä ikinä sanoin susta tai kestäkään muusta tolleen!!!!!

    VastaaPoista
  5. No hyvä! :) En olis uskonukkaa raksuseni! :)

    < i

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.