Lukijat

25. lokakuuta 2011

Tuhannet kiitokset ♥

PÖÖ panskut! Tiedättekös mitä? Maanantaina on HALLOWEEN! Onkos teillä suunnitelmissa mitään halloween pippaloita niin kuin Panfussa? Maanantaina siis alkaa (ainakin täämn hetkisen tiedon mukaan) halloween pippalot jotka sitten kestävät seuraavalle lauantaille asti. Kukas on tulossa? Mä ainakin oon ;) Nähkäämme siis siellä! Muistattekos miltä viime vuotinen linnan tanssisali näytti? No tässä vielä pienoinen muistin virkistys.


Tää kuva on siis ottettu jo VUODEN TAKAA eli se meinaa sitä että blogi täyttää pian öö.... kaks vuotta. Hoho, aika paljon :DD *tarkistaa asian* oho, mun blogi onki täyttäny jo kaks vuotta. Hölmö mä :D Eli sassen panfublogin syntymäpäivät ovat 26.9.! Onnea *tap tap* Niin siis kiitoksia kaikille ihanille kävijöille, kommentoijille jne. <33

Mulla piti olla kone lakko eilisestä lauantaille mut en voinu pysyy erossa koneesta ja Panfusta. Jooooten, lopetin kone lakon ja siirryin tänne ;D

Nyt moiks muiks, on aika lopetella. Huomenna taas!

Hassuin tassuin,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.