Lukijat

16. marraskuuta 2011

It´s getting cold (: ♥

Heipsis mussukat! Todellakin, on jo aika kylmä. Mä oon kulkenu viimeset kaks kuukautta toppatakissa (ja sillonkaan en pärjänny...) Onneks mulle ostettiin viime kuussa laskettelutakki (:

Panfussakin alkaa jo olla kylmä, ja Manny pääsee rakentamaan iglua. Koska oon hyvin pahoillani kuvattomista postauksista ni nyt sitten laitan postaukseen kuvia ;)


Oltiinki Mannyn kanssa viimeks nähty... Muistattekos milloin? Sillonku kaupunki uudistu? Ei, siitä on niiiiiin kauan aikaa. Vai onko? Mä oon vähä pihalla :D


Totta, mun käsi on tosi kipee... Mutta eiköhän tää tästä :D




Asukin vaihtu tossa vaiheessa hiukan lämpimämpään. Nyt vaan venaan ku lumet tulit Panfuun :P



Ja näin sitten. Huomenna taas autellaan Mannya niin eiköhän tuo iglukin siitä pystyyn nouse, eiks joo?

Syksyisin tassuin,
Sasse

PS. Nyt laitan tonne sivupalkkiin semmosen muistilistan jotta muistaisin mitä pitäis tehä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.