Lukijat

13. marraskuuta 2011

Panfun talviperinne!


Huomenta kaikki pandat! Nukuittekos hyvin? Heräsittekö keittelemään isälle aamukahvit? Jep, tänään on se päivä kun isiä hemmotellaan eli isänpäivä! Mä en keitelly isälle aamukahveja (koska oon niin hölmö etten vaa osaa) mutta annan sitte lahjan vähä myöhemmin. Nukuin kyllä hyvin (vaikka mun polvi olikin tosi kipee, lukekaas täältä lisää).

Panfussakin alkaa jo olemaan viileämpi ilma ja sitten kun asteikko näyttää nollaa, tai alle, Manny rupeaa rakentamaan jotain. Nimittäin iglua! Siitähän rupesin puhumaan jo eilen, Panfu blogissakin oli siitä jotain vinkkiä. Mutta siis siinä on se mutka kun maauimalan allas ei oo jäätyny vielä :( Siinä menee valitettavasti jonkin aikaa, mutta kärsivällisyyttä! Sitten me päästäänkin availemaan siellä iglussa taas joka päivä joulukalenterin luukkuja. Siitäpäs muistukin mieleen että tänne blogiinkin on tulossa joulukalenteri (viime vuonnakin oli mutta se tais jäädä vähän vajaaksi...)! Mä tein sen jo kait viime kuun alussa tai jopa kaks kuukautta sitten. En vaa muista...

Sittenku panfuun tupruttaa lunta, tänki ulkoasu muuttuu (: Joten sitä ootellessa (mä nimittäin oon tehny sen yliksen jo valmiiksi mut muokkailen sitä vielä)

Syksyisin tassuin,
Sasse

PS. Voisinpa tehä vaikkapa muistilistan niin ku Tillellä, on niiiin paljon muistettavaa :D Sopisko se sulle Tille? (:

2 kommenttia:

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.